با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 3947 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 3948ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

باتوجه به اين كه سایت ما جدیده و ما ورودي نداريم چطور بفهميم ريزش هامون دركجاس و كانورت در كجا بايد انجام بديم؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

Crazy egg recording ابزار خوبی هست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو یک مثال از کسب و کار آفلاین و نحوه افزایش نرخ تبدیل CRO در آن توضیح داده شده است.

CRO یا بهبود نرخ تبدیل به معنای بهبود یک اتفاق در کسب و کار است. این اتفاق می‌تواند گرفتن کلیک و یا موارد مشابه باشد. برای CRO می‌توان از دو جهت نگاه کرد. نگاه اول: راه بهبود و نگاه دوم: فرایندها
باید توجه کرد در برخی از کسب و کارها میزان نرخ تبدیل و در برخی دیگر دلیل بهبود و چگونگی آن در اولویت است. در این ویدئو تعریف ترخ تبدیل در چند منبع بررسی شده است.

به‌صورت معمول میزان CRO از تقسیم تعداد تبدیل به تعداد ویزیتور به‌دست می‌آید اما ممکن است همانطور که در این ویدئو توضیح داده شد، عوامل دیگری هم در محاسبه در نظر گرفته شوند.

در این ویدئو، نکات مربوط به بررسی نرخ تبدیل و سوالات مهم برای آنالیز آن مطرح شده است.

CTA یا Call To Action به منزله ترغیب مخاطب برای انجام یک کار مشخص است.

1- CTA
2- A/B Testing
3- ست چندگانه MVT
4- قابلیت استفاده (کاربردپذیری)
5- ابزارهایی که کمک می‌کند تا درک بیشتری از مشتری داشته باشید.
6-ابزارهای User Recordings
7- آنالیتیکس
8- Heatmaps

در این ویدئو نحوه استفاده از مورد مطالعاتی در کسب و کار به ‌صورت کامل توضیح داده شده است.