با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 3947 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 3948ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سوال من مربوط به kpiهست و قيف فروش . واقعيت امر ازهمون هفته كه اين مبحث مطرح شد من درگيراين موضوع بودم و نميتونستم kpiها رو براكار و كسب خودم معلوم كنم ولي هميشه به خودم مي‌گفتم ذهن نقيض ياب خودمو خاموش كنم و درمسير باشم اما بعد از چند هفته هنوز نتونستم kpiهاي خودمو پيداكنم لطفا دراين زمينه راهنمايي كنيد كارمن فروشگاه اينترنتي فرش ماشيني هست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت بخیر.اخر ویدئو فرمودید که به شما آموزش میدم که هر عدد به چه صورت از طریق انالیتیکس به دست میاد.من مدل میتونم پیاده کنم ولی سایت ما روزانه ۱۰ هزار یوزر داره که خیلی پیچیده میشه.مثلا از صفحه محصول دوباره میره صفحه اصلی و ... .این موارد پیچیده رو چه طور مدل سازی کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بعد از اینکه ویدیو رو دیدم این سوال برام به وجود اومد که شاید روش‌های ذکر شده برای کسب و کارهایی باشه که وبسایتشون ترافیک بالایی داشته باشه و وبسایت‌های با ترافیک پایین و استارتاپ‌ها چطور می‌تونن از این روش استفاده کنن؟ با کمی جستجو به مقاله‌ای در وبسایت MOZ رسیدم که راهکارهای خوبی برای این موضوع ارائه کرده:

https://moz.com/ugc/how-to-do-conversion-rate-optimization-when-you-dont-have-much-traffic

این راهکارها میتونه برای یک وبسایت کم ترافیک و تخصصی موثر باشه اما سوال من اینه که آیا اصلا برای استارتاپ‌ها، بهبود نرخ تبدیل اولویت داره؟ به نظرم استارتاپ‌ها چالش‌های دیگه‌ای دارن و در ابتدای راه شاید نیاز نباشه که به این موضوع فکر کنن. چون شما تجربه‌ی راه‌اندازی چند استارتاپ رو داشتید می‌خواستم نظر شما رو هم در رابطه با این موضوع بدونم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با سلام و خدا قوت
آقای طالبی هر کسب و کاری یه کشش و حدی داره،
از کجا میتونیم بفهمیم که نرخ تبدیل مون به خاطر مشکلات پایین هست
یا نرخ تبدیل مون مشکل داره؟
اگر منبعی برای مطالعه هست ممنون میشم معرفی بفرمایید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو، نقشه سفر مشتری Customer Journey بر اساس یک نمونه واقعی کشیده شده و هر بخش آن به‌صورت کامل توضیح داده شده است.

در این ویدئو، دلایل ریزش مشتری در یک نمونه واقعی بررسی شده است. استفاده از رنگ نامناسب، تغییر در اندازه آیکون‌ها و مانند آن، همانگونه که در ویدئو توضیح داده شد می‌تواند از این ریزش جلوگیری کند.

امکان بهبود نرخ تبدیل CRO و نحوه محاسبه آن در این ویدئو، برای یک نمونه واقعی بررسی شده است.