با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4217 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4218ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

65 جلسه دوره کامل
65 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

منطقا برای A/B Testing باید نمونه ای که انتخاب می کنیم به اندازه ای باشه که بشه براساس نتایج اون دست به انتخاب زد. (البته در ویدئو ها اشاره ای به استفاده از نمونه بر اساس جداول آماری - جدول کوکران) شد ولی در صورت امکان آقای طالبی در خصوص مواردی که اندازه ی جامعه بسیار پایین هست (مثلا بازدید کننده ی بسیار پایین وب سایت) نظرشون رو در خصوص استفاده از A/B Testing بفرمایند. بیشترین search کشورهای مختلف(یا حتی استان های مختلف در ایران) در حوزه های مختلف چگونه می شه شناسائی کرد. مثلا من اگه بخوام بدونم بیشترین کلماتی که توسط ایرانی ها(تهرانی ها/...) در حوزه ی آموزش سرچ می شه یا بیشترین کلماتی که توسط ایرانی ها (تهرانی ها/...)در حوزه ی مشاوره ی مدیریت یا فشن یا ... سرچ میشه چی هست رو چطوری می شه شناسائی کرد.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا به جای تست A/B
در ایمیل مارکتینگ،
می‌توان ۲ کمپین
با ۲ ساختار ایمیل برای ۱ پویش
یا ۱ خبر ارسال کرد؟
مثلا
شرکت X که فروشنده کفش و پوشاک هست مثلا، برای شب یلدا میخواد به مشتری‌هاش که حدود ۱۰۰۰ نفر هستند، تخفیف ۲۰ درصدی بزاره و در یک ایمیل بهشون اعلام کنه.
طبق درس ۱۷، راهش اینه بیاد تست A/B
بر روی کمپین ایمیل مارکتینگش و هدایت مشتری‌‌هاش به صفحه فرود بذاره.
آیا میشه به جای تست A/B
۲ تا ایمیل ارسال کنه؟
ی ایمیل ۷۲ ساعت قبل شب یلدا
ی ایمیل ۲۴ ساعت قبل یلدا
اما اینبار به همه ۱۰۰۰ نفر
۲ تا ایمیل با ۲ ساختار متفاوت ارسال شده و همه ۱۰۰۰ نفر هر ۲ مدل ایمیل رو دیدن و تصمیم به خرید گرفتن یا نگرفتن.
آیا ارسال ۲ ایمیل دقیق‌تر از تست A/B نیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر در یک بخش مشخص از کسب و کار A-B TESTING رو انجام دادیم و به نتیجه مشخصی هم رسیدیم، آیا لازمه در فواصل زمانی مشخص مجدد این کار رو انجام بدیم؟ درواقع میخوام بدونم تاریخ انقضای هر A-B TESTING چقدره؟ به خصوص در بخش محتوا متنی سایت.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

تست A/B یا A/B Testing روشی برای رساندن ما به هدف موثرتر است. به عنوان مثال، برای صفحه مشخص از یک سایت دو نمونه می‌سازیم و بررسی می‌کنیم که کدام یک عملکرد بهتری داشته و مخاطب را بیشتر درگیر می‌کند. ممکن است این تست حتی برای بیش از دو صفحه هم انجام شود. بررسی‌های A/B Testing با استفاده از تحلیل‌های آماری، نتیجه را به کارشناسان نشان می‌دهد.

در سایت Crazy Egg، برای A/B Testing یک تعریف کامل وجود دارد. از نظر این سایت، این تست نه فقط برای سایت بلکه برای ایمیل، پیامک و تمام ابزارهای مارکتینگ قابل اجراست و تنها شرط آن یکتا بودن متغیر است. این متغیر می‌تواند عنوان ایمیل، CTA در متن پیامک و مانند آن باشد.

1-کمپین‌های ایمیل مارکتینگ 2-ایمیل‌های شخصی 3-استراتژی‌های مارکتینگ در مولتی مدیا 4-تبلیغات اینترنتی 5-اخبار 6-طراحی سایت

1-رنگ 2-Layout لی‌اوت 3-تعداد و طرح تصاویر 4-تیترها و زیرتیترها 5-قیمت و هزینه 6-پیشنهادهای ویژه 7-طراحی دکمه CTA

در این نوع تست، چند آزمون به شکل هم‌زمان انجام شده و اندازه‌گیری می‌شود.

1-قرار دادن هم‌زمان گزینه‌ها 2-قرار دادن غیر هم‌زمان گزینه‌ها

در این ویدئو، در مورد A/B Testing در سئو، توضیح داده شده است.

در این ویدئو، در مورد A/B Testing در ایمیل مارکتینگ با ابزار Mailchimp توضیح داده شده است. از مزایای این ابزار می‌توان به ارسال هم‌زمان یک ایمیل با تغییر در عنوان و زیر تیتر آن برای بررسی رفتار مخاطب اشاره کرد.

در این ویدئو، در مورد A/B Testing در Push Notification، توضیح داده شده است. همچنین یک نمونه واقعی از این تست در ابزار SendPulse بررسی شد.

1-مشخص کردن هدف 2-انتخاب ابزار 3-مشخص کردن متغیرها 4-مشخص کردن سنجه‌ها 5-نوشتن حالت‌های ممکن 6-انتخاب بخش ورودی 7-اجرای حالت‌های مختلف 8-بررسی سنجه‌ها 9-تحلیل نتایج به‌دست آمده 10-بررسی امکان بهبود تست 11-اجرای تست بهبود یافته 12-انتخاب بهترین حالت ممکن 13-اجرای بهترین حالت ممکن

ما در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال با محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم. مخالفت می‌کنم