با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در بخشی از این جلسه و جلسه قبل درباره عدد ۱۰۰۰۰ ایمیل برای b2c صحبت شد. البته این عدد تقریبی است. اما ۱۰۰۰۰ ایمیل برای چه؟ آیا با ۱۰۰۰ ایمیل نمی‌توانیم ایمیل مارکتینگ را انجام دهیم؟ باز هم تجربه کوچک من نشان میدهد حتی با لیست چندصدتایی نتیجه نسبتا مناسبی گرفته شده است.البته متوجه هستم که فرمودید این عدد قطعی نیست،‌ اما احساس می‌کنم ذکر چنین عددی باعث می‌شود یک کسب و کار تازه شکل گرفته مثلا با ۵۰۰-۶۰۰ ایمیل انگیزه خود را برای استفاده از ایمیل مارکتنیگ از دست بدهد. یا تصور شود که تا لیست ایمیل به چندهزارتا نرسید نمی‌توان از آن نتیجه خوبی گرفت.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

هر ساله آمارهایی مبنی‌بر میانگین تعداد ایمیل‌های باز شده، نرخ کلیک و مانند آن توسط سایت‌های مختلف ارائه می‌شود. نکته مهم در این آمار قابل اتکا بودن آن پس از گذشت یک سال و در موارد آمار تجمیعی پس از گذشت دو سال از ثبت آن‌هاست.

از این داده‌ها برای Low Context Culture و High Context Culture استفاده می‌شود. در این ویدئو، برخی از کشورهای هر دو دسته و تفاوت آن‌ها ذکر شده است.

در Low Context Culture اگر ارتباطی شکل بگیرد به دلیل انتقال داده و در High Context Culture اطلاعات جابه‌جا می‌شود تا ارتباط شکل بگیرد.