با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

روی سایت های خارجی خوندم که در مورد سبدخریدهای رها شده به مشتری ایمیل بزنیم برای یادآوری خوبه ولی در سایت های ایرانی میگن ایمیل نزنیم. کدومش درسته؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

ایمیل‌های انبوه به دو دسته تقسیم می‌شوند: 1-ایمیل‌های بازاریابی 2-ایمیل‌های عملیاتی Transactional

کاربر منتظر این ایمیل است. باید کاملا ساده و مشخص باشد.نیاز به گرافیک خاصی ندارد و باید توجه گیرنده صرفا به محتوای ایمیل جلب شود. معمولا به‌شکل اتوماتیک Automation ارسال می‌شود. سریعا در برابر یک عمل از کاربر ارسال می‌شود. ایمیل‌های فراموشی رمز و فاکتور خریدهای آنلاین از این دسته هستند.

1-پیام مناسب باشد. 2-به فرد مناسب ارسال شود. 3-در زمان مناسب ارسال شود. 4-در توالی و فواصل زمانی مناسب ارسال شود.