با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
یاسمن نجفی زاده
من می خوام یک کمپین ایمیل مارکتینگ ایجاد کنم و می خوام که با سرویس های مختلف تست کنم از کجا می تونم متوجه بشم که کدوم سرویس spam کمتری دارد؟
سید مهدی محمدی
جایی خوندم که یکی از راه های کاهش spam delivery فرستادن ایمیلهای متنی هست چون وقتی در ایمیل عکس قرار میگیره احتمال اینکه تبلیغاتی تشخیص داده بشه بیشتره و به پوشه تبلیغات میره و کمتر ممکنه در اینباکس قرار بگیره. آیا این حرف صحیحه؟
سالار گل محمدی
چند بار برای ایمپورت کردن ایمیل های دیگه تلاش کردم ارور داد
خلاصه موضوعات ویدئو
نرخ ریزش مشتری در ایمیل
نرخ ریزش مشتری در ایمیل یا Churn rate، ایمیلهایی هستند که نسبت به محتوای دریافتی از شما هیچ عکسالعملی مانند باز کردن آن یا کلیک بر روی لینک انجام نمیدهند. استراتژیهای معمول در برابر این افراد به سه دسته تقسیم میشود: 1-یک ایمیل به همراه درخواستی مبنی بر درخواست نشان دادن واکنش ارسال میکنیم. 2-اجازه میدهیم آن ایمیل همچنان در لیست بماند. 3-لیست را پالایش کرده و پس از مدتی آنها را از لیست خارج میکنیم.
رزوناتور ایمیل
رزوناتور ایمیل Resonator روشی است که با آن دریافت کننده را نسبت به تعامل ترغیب میکند. در این ویدئو رزوناتور فروش B2B و B2C کاملا توضیح داده شده است.
روشهای ایجاد لیست ایمیل از بازدیدکنندگان سایت
با 4روش میتوان بازدیدکنندگان سایت را به ثبت ایمیل ترغیب کرد:
1-Ask
2-Required
3-Reward
4-Gamification
در این ویدئو هر 4 روش با ذکر مثال توضیح داده شده است.