با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

ما یک فروشگاه اینترنتی هستیم. مخاطب ما عامه مردم هستند (خانم خانه‌دار، جوان‌ ها ...) «حدس ما» اینه که میزان استفاده از ایمیل در بین مشتری ها پایین هست. و از همان ابتدای کار، «فقط شماره تلفن» از مشتریان و کاربران می گرفتیم و می گیریم. با این مقدمه، دو تا سوال دارم از خدمتتون. برای «حفظ ارتباط مستمر با مشتری ها» آیا ایمیل برای ما جواب میده؟ (درست کردن لیستی از 10،000 ایمیل برای ما کار راحتی نیست. اما شماره تلفن ها همه مشتریان رو داریم. و حتی شماره کاربران علاقمند (لیدها) رو هم داریم که کامنت گذاشتند یا درخواست فیلم آموزشی داشتند) آیا شما پیشنهاد می کنید که ما مشتری ها و سرنخ ها رو به استفاده از ایمیل «مجبور کنیم؟» یا اینکه با همین دیتابیس شماره تلفن کارهای دیگری کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

شاید به نظر برسد شخصی‌سازی ایمیل تنها با گفتن نام و مشخصات شخص انجام شود اما نوشتن متن با توجه به شخصیت و جایگاه شخص، نیازهای او، طرز تفکر و موقعیت از مهم‌ترین بخش‌های شخصی‌سازی است.

در این ویدئو نحوه جمع‌آوری داده مناسب برای ارسال ایمیل‌های شخصی‌سازی شده توضیح داده شده است.