با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پیوندها و منابع آموزشی

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

من برای وارد کردن بازدیدکننده اولیه تبلیغات کلیکی انجام دادم ولی بعدش بانس به طرز وحشتاناکی بالا رفت. این افزایش بانس طبیعیه؟ کدوم یکی از پارامترها اگه افزایش پیدا کنه بعد از تبلغات کلیکی میگیم کمپین خوب بوده؟ با فرض اینکه سایت محصول محور نیست و صرفا یه سایت محتواییه

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

.میخوام توی حوزه b2b تمرین کمپین رو اجرا کنم.(فروش وب سایت) مخاطب های هدف من رسمی و جدی هستند.رنج سن اونها از 30 تا 50 سال هست.90 درصد اون ها ایمیل ندارن.من فقط شماره هاشون رو دارم.میخوام کمپین اسم ام اس هم اجرا کنم.3 تا 5 هزار اس ام اس. سوال من اینه که توی این شرایط که بیشتر مخاطب ها از ایمیل استفاده نمیکنند، هدف من جمع کردن ایمیل باشه یا که منتظر باشم زنگ بزنن؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یکی از انواع ایمیل‌ها lead nurturing email هست که معنی لغت به لغتش میشه ایمیل پرورش دهنده سرنخ، سوالی که دارم اینه که من با وجود جستجوهایی که داشتم نتونستم دقیقا بفهمم که این چه نوع ایمیلی هست و در ایران چطور ازش استفاده میشه و تفاوتش با Announcement email چیه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

لیست سایتها و مطالب که در این درس گفته شد، و گفته شد که لینک به اون لیست داده میشه و خواسته سده بریم مطالعه کنیم، اینجا دیده نمیشه. میشه لطفا اونها رو در اینجا بذارید؟

خلاصه موضوعات ویدئو

ابتدا با بازدیدکنندگان اولیه میزان نرخ تبدیل Conversion Rate را محاسبه کنید. پس از بررسی شرایط و با استفاده از روش‌های توضیح داده شده در ویدئو، شروع به بهبود آن می‌کنیم. پس از بررسی قیف فروش و برطرف کردن مشکلات آن و دلایل ترک مشتری، روش‌های افزایش بازدیدکنندگان را اجرا می‌کنیم.

1-روش‌های زود بازده 2-روش‌های بازدهی میان مدت 3-روش‌های بازدید میان مدت

روش‌هایی که بازدهی آن‌ها از یک دقیقه پس از شروع تا 3 ماه بعد مشاهده می‌شود. تبلیغات کلیکی Pay Per Click، گوگل ادز Google Ads، تبلیغات بنری Display Advertising، تبلیغات پیامکی و مانند آن از همین دسته هستند.

در این ویدئو تبلیغات کلیکی به‌صورت مختصر توضیح داده شده است. در جلسات آینده این موضوع کاملا بررسی می‌شود.

در این ویدئو انواع ایمیل به‌صورت کامل توضیح داده شده است.

در این ویدئو ریدایرکت کردن ایمیل و دلایل آن توضیح داده شده است.