به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

{exam}

eBooks & PDFs

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

با سلام. از یک فایل PDF «عناوین جذاب برای عنوان» نام برده شد. من نتونستم پیداش کنم در این صفحه. میشه خواهش کنم راهنمایی بفرمایید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

ایمیل‌های عملیاتی یا Transactional ساختاری ساده دارند و برای یک منظور مشخص استفاده می‌شوند. ایمیل‌های بازیابی رمز از این نوع است. ایمیل‌های عملیاتی عموما قابلیت پاسخ دادن ندارند و no-reply هستند.

ایمیل‌های بازاریابی Marketing دارای جزییات زیادی هستند.
1- از طرف چه کسی From
2- موضوع ایمیل Subjest
3- متن اولیه Pre-header
4- عنوان Header یا Title
5- متن Body

این عامل از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی باز شدن ایمیل، به‌ خصوص در فضای B2B است. در این ویدئو توضیح کاملی در این مورد گفته شده است.

دومین پارامتر اثرگذار در باز شدن ایمیل، موضوع آن یا Subject است. در فروش B2C این عنوان مهم‌تر و تاثیرگذارتر است. موضوع ایمیل باید نهایتا 8 کلمه و ترغیب کننده باشد. مواردی مانند عبارات خبری، طنز، گنگ یا یک سوال ‌برانگیزاننده احتمال باز شدن را بالا می‌برد.

این متن در برخی سرویس‌های ایمیل دیده می‌شود. در این ویدئو متن اولیه یا Pre-header توضیح داده شده است.

Header یا عنوان، اولین چیزی است که مخاطب بعد از باز کردن ایمیل می‌بیند. لازم است عنوان و موضوع ایمیل با هم تفاوت داشته باشند. کار عنوان، کشاندن مخاطب به متن است.

در این ویدئو، نحوه نوشتن یک متن ایمیل Body موفق توصیح داده شده است.