با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

بعد از دیدن ویدئوهای utm دیدم چقدر خوب میشه فهمید بازدید کننده از کجا و چه پلتفرمی اومده. آیا در ایمیل مارکتینگ هم چنین ابزاری هست؟ به عنوان مثال یک ایمیل رسمی به آدرس @info داریم که این ایمیل را در قسمت تماس با ما سایت و نیز در شبکه های اجتماعی و همچنین در بعضی از پلتفرمها مثل سایتهای آگهی قرار میدهیم حالا از کجا بفهمیم که ایمیل های وارد شده به آدرس فوق دقیقا از کدام یک آمده اند؟ البته میشود که در جاهای مختلف آدرس ایمیل یک سایت را با پیشوند های مختلف sale@ و support@ و.. هر کدام در پلتفرمهای مختلف قرار داد و Tracking کرد اما فرض سوال فقط با یک آدرس ایمیل است.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یه Goal تعریف کردم به اسم show برای رصد بازدیدکنندگان اون. من ویدئو رو در آپارات میذارم و بعد کد امبد اون رو میذارم در سایت. وقتی ویدئو هم پلی میشه در همون باکس پلی میشه در همون پیج هست. آدرس جدیدی نمیاد که من اونو ست کنم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا سرویس های کوتاه کننده لینک وجود دارد تا بتوان توسط اونا برای هر صفحه از محصول یک لینک اختصاصی کوتاه به همراه امکانات track کردن در نظر گرفت؟ مثلا همین ffo.ir که شما استفاده میکنید خودتون نوشتین یا سرویس خاصی است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ما چطور میتونیم یک goal ست کنیم که چندنفر از ورودی های سایتمون که از ترب یا ایمالز میان وارد صفحه پرداخت شدن؟ منظورم اینه چطور میتونیم رفتار ورودی ها از سایت های ایمالز و ترب رو باهم مقایسه کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

چطور میشه آمار ورودی خودمونو به یک صفحه از سایت از آمار ورودی مشتری جدا کنیم..مثلا من goal ست کنم برای یک صفحه کم بازدید، چطور میتونم بفهمم مثلا از ۱۰۰ بار ورود به اون صفحه چندتاش خود ادمین های سایت بودن؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

وقتی به عنوان یه دیجیتال مارکتر میخوایم گزارش بدیم از آنالیتیکس به صاحب مجموعه باید این گزارش شامل چه چیزایی باشه و به چه صورت ارائه بشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

در ویرگول یک متن در مورد دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، ویژگی‌های آن و دلایل ثبت‌نام خود بنویسید. یک UTM با مشخصات زیر بنویسید و سپس کلمه "دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال" را از طریق لینک UTMشده به سایت دوره ارجاع دهید.

URL: www.mydmc.ir/about
Campaign: extsh99
Medium: virgool
Source: شناسه یا نام خانوادگی شما به انگلیسی
توجه کنید که در این تمرین نوشتن محتوا مهم نیست، بلکه توزیع آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای انتشار محتوا یا لینک UTM شده خود از کوتاه کننده‌های لینک استفاده کنید.