با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

درواقع utm کاربردهای متفاوتی دارد. من یک وبینار درباره آن داشتم که برخی از شما ممکن است قبلاً آن را دیده باشید، اگر هم آن را ندیده‌اید الان با هم می‌بینیم. وبیناری که دارای یک سری نکات خیلی مهم و حیاتی درمورد کسب‌وکارها و ارتباطشان با یوتی‌ام است.

گوگل، اطلاعات بازدیدکننده‌های سایتمان را از منابع مختلفی به ما می‌دهد. اگر این اطلاعات بتوانند به یک سری اطلاعات دیگر بچسبند، مثلاً فردی که وارد سایت شده به کجا رفته است، ارزش اطلاعات بالا می‌رود. معمولاً هر ducument در اینترنت یک Referral دارد تا ما بتوانیم یک لایه قبل را پیدا کنیم. پس، همیشه ردی از داده قبلی وجود دارد. اما گاهی اوقات‌، از سایتی ورودی داریم و می‌خواهیم دقیقاً بدانیم که ورودی ما از کدام بخش سایت است؟ برای مثال، فرض کنید شما اس‌ام‌اس ارسال می‌کنید که عملاً ارجاع‌دهنده آن مشخص نیست، اما ما می‌خواهیم بدانیم چه کسانی روی لینک ورودی کلیک کرده‌اند. فرض کنیم که شما یک فروشگاه اینترنتی کتاب دارید و یک پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنید، اما با خودتان فکر می‌کنید که آیا دقیقاً راهی وجود دارد که من بفهمم مثلاً شیرازی‌ها بیشتر کلیک کردند یا اهوازی‌ها؟ بله، راهی برای شناخت این مسئله وجود دارد که می‌توانید به تماشای ویدئو بنشینید و آن را یاد بگیرید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام. من وقتی utm رو ست میکنم روی لندینگ پیجم توی آنالاتیکس سورس و مدیوم رو با اسامی که من ست کردم نمیاره. چرا اینطوری میشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
من سوالی داشتم که برای خودم در زمینه برنامه های اندرویدی پیش آمده بود . شما در این جلسه گفتید که ما می تونیم برای سایت خودمون هم utm ست کنیم و بفهمیم که چند نفر مثلا روی کدام بنر سایت کلیک کردن ، حالا اگر ما اپ اندروید داشته باشیم چطور میتونیم چیزی شبیه به utm ست کنیم ؟ آیا ابزاری در این زمینه داریم که در اپ ها بهمون داده هایی شبیه به آنالیتیکس بده ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

الان سایت bit.ly فیلتر شده چه سایت دیگری رو پیشنهاد میفرمایید ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام، در دقیقه 55 ویدیو گفتید از UTM برای لینک‌های داخلی سایت خودمون هم میتونیم استفاده کنیم. من خودم در سایتی مثل Hubspot دیدم که اونها هم در لینک های داخلیشون از یو تی ام استفاده میکنند

اما به نظر شما این موضوع نمیتونه باعث این بشه که دیتاهای ما به هم بریزه و حتی تحلیلمون غلط بشه؟ چون وقتی مخاطب از یک کمپین خارج از سایت و با یک UTM مخصوص وارد سایت میشه اگر روی لینک داخلی UTM دار ما کلیک بکنه UTM قبلیش از بین میره.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یادم هست در یکی از ویدیوهای کانال آپارات‌تون گفته بودید برای سنجش کلیک‌های تبلیغ در تلگرام استفاده از UTM سخت است و بهتر است از کوتاه کننده لینک استفاده کنید ولی اینجا گفتید یوتی ام بهتره. بالاخره کدومش درسته؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سئوالی که برای من پیش اومد اینه که اگه یه کسی ، بخواد میتونه یه لینک بسازه ، و روش کلیک کنه و یک کمپین توی آنالیتیکس ما بسازه ؟ نیاز به لاگین و یا احرازی چیزی نیست؟

الان روی این لینک کلیک بشه یه کمپین برای شما ساخته میشه ؟
https://mydmc.ir?utm_source=google&utm_medium=banner&utm_campaign=spring_sale

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت بخیر ، در خصوص ایجاد لینک شورتنر های شخصی که فرمودید سورس های آماده ای وجود داره که میشه لینک شورتنر های اختصاصی خودمون رو ایجاد کنیم ، امکان این وجود داره که بدونم شما برای سایت https://ffo.ir از چه سرویسی استفاده میکنید ؟ که ما هم بتونیم همون رو استفاده کنیم ، ممنونم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

1-UTM-Medium
2-UTM-Campaign
3-UTM-Term
4-UTM-Content

با UTM کردن لینک و گذاشتن آن در یک کانال تلگرامی می‌توان اطلاعات بسیاری مانند شهر محل سکونت، جنسیت، حدود سن و مانند آن را به‌دست آورد. توضیح کامل این نکته در ویدئو گفته شده است.

در این ویدئو موارد لازم برای رعایت نکات امنیتی در UTM توضیح داده شده است.

لینک UTM شده علاوه بر ارائه اطلاعات ورود کاربر، می‌تواند برای سنجش عملکرد چند کارشناس محتوا، همکاری در فروش Affilate Marketing، محاسبه نرخ تبدیل و مانند آن هم استفاده شود.