با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 3947 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 3948ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سوالم در مورد سایت هایی مثل تابناک است. همیشه برای من سوال بوده با توجه به هزینه های بالای تبلیغات در این سایت ها و اینکه حجم تبلیغات در این سایت خیلی زیاد است و همانطور هم که فرموده بودین خیلی از این تبلیغات دیده نمی شود چرا یک کارشناس تبلیغات یا بازاریابی سراغ همچین سایت هایی می رود؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

واسطه‌های تبلیغات بنری Ad Networkها شرکت‌هایی هستند که بین متقاضیان تبلیغ و منتشرکننده‌ها Publisher هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. این شرکت‌ها با تعیین استانداردهای لازم و هماهنگی‌های مناسب ساده‌ترین راه انجام تبلیغات بنری را ایجاد کرده‌اند.

1-مشخص کردن پابلیشرها 2-بررسی مجوزهای لازم از متفاضی تبلیغات 3-بررسی بنر و تطبیق آن با قوانین 4-ارائه گزارش به تبلیغات دهنده و پابلیشر

یکی از مهم‌ترین مشکلات تبلیغات بنری تفاوت نمایش آن‌ها در مرورگرهای مختلف است. در این ویدئو، این تفاوت کامل بررسی شده و مشکلات هر یک بازگو شده است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب و کار کم کردن هزینه‌هاست. شاید ابتدا به نظر برسد تبلیغات هزینه بسیاری برای یک شرکت خواهد داشت اما با بهینه کردن و هدفمند کردن آن می‌توان هزینه‌ها را کاهش و ترخ تبدیل آن را افزایش داد. تعیین مرورگر، تعیین سیستم عامل، انتخاب حوزه فعالیت پابلیشر با توجه به همسان بودن مخاطبان، حذف برخی ساعت‌ها از نمایش تبلیغات و مانند آن از این موارد است. در این ویدئو راه‌های هدفمند کردن تبلیغات کلیکی با ذکر مثال توضیح داده شده است.

تبلیغات CPC یا Cost Per Click یکی از متداول‌ترین روش‌های تبلیغات بنری است. در این روش هزینه تبلیغات در ازای کلیک بر روی بنر به پابلیشر پرداخت می‌شود. در این ویدئو تبلیغ CPC کامل توضیح داده شده است.