با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 3947 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 3948ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در بین مدل های قیمت گذاری در تبلیغات دیجیتال مدل CPP یا cost per point هم به چشمم خورد و اشاره شده بود cpp هزینه را در یک کمپین تبلیغاتی، در ارتباط با میزان امتیاز رتبه‌بندی محاسبه می کند و در این روش اثربخشی هزینه دو یا چند رسانه رادیویی یا تلویزیونی مقایسه می‌شود. دقیقا منظور این مدل چیست؟ امتیاز را بر چه اساسی و با مقایسه با چه چیزی می سنجند ومعیار این امتیاز چیست؟ اگر نمونه ای از همچین کمپینی به یاد دارین ممنون میشم برای من مثال بزنین؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

زمانی که قصد داریم به هدف آگاهی از برند در فضای دیجیتال تبلیغات بریم کدام روش مفید و موثر تر است؟ CPT یا CPM ؟ و یا به کمک CPC به لندینگ پیج بیاریم و در مورد برند و خدمات و ارزشی که برای مخاطب ایجاد می کنه صحبت کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

گفتید اینکه مخاطب یه لحظه چشمش به بنر ما خورد اسمش awareness یا brand awareness نیست. در تبلیغات کلیکی، brand awareness دقیقا چیه؟ خیلیا اینجوری مردمو گول میزنن که اگرچه با تبلیغات در سایت ما براتون فروش ایجاد نشد ولی brand awareness تون افزایش پیدا کرد

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در گفتگوی اینکه زمان خرید 1 تا 6 عصر بیشتر بود توضیح دادید و به جایی رسیدید که فرمودید باید تبلیغ را خودتان pouse یا play کنید، این دسترسی را ad network به شما میداد تا توی سایتی که تبلیغ رفتید این کار را بکنید؟ یا خود ad network این کار را میکرد؟ البته بعدش فرمودید به ad network گفتید خسته شدید از متوقف و پلی کردن، اینجا برام گنگ بود آخر چه کسی قبول کرد در ساعت مختلف تبلیغ را نشان بدهدیا ندهد؟ آیا ad network برای این مورد هم مثل بقیه موارد فیلتر داشت؟ تا بهتر بتوان هدفمند کرد تبلیع را؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام. با توجه به مشکلاتی که گفته شد، ایا ادورز بهترین راه حل نیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در صحبت ها فرمودید که دو مفهوم PPC و CPC در واقع مفاهیم مشابهی هستند و فقط از نظر گوگل تفاوت دارند (تفاوت هزینه و سرمایه گذاری)، اما در منابع مطالعاتی تعاریف متفاوتی از این دو مفهوم ارائه شده.
در واقع این دو مفهوم به این شکل معرفی میشود:
PPC: به شیوه پرداخت هزینه تبلیغات اشاره دارد و نوعی از تبلیغ است.
CPC: زمانی به کار می‌رود که شما در حال برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) هستید و هزینه‌ای که در نظر دارید برای هر کلیک بپردازید را CPC می‌نامید.
لطفا در این مورد شفاف سازی بفرمایید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا تبلیغات retargeting و Product Retargeting هم از انواع cpc هستند؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

با توجه به اینکه پرداخت هزینه تبلیغات CPC به ازای هر کلیک است برای محاسبه آن از طریق گوگل آنالیتیکس معیار محاسبات Session است. نحوه محاسبه در این ویدئو توضیح داده شده است.

تبلیغات CPO یا Cost Per Order به معنای پرداخت هزینه به ازای هر سفارش است. در این ویدئو روش CPO توضیح داده شده است.

تبلیغات CPS یا Cost Per Sale به معنای پرداخت هزینه به ازای هر فروش است. در این ویدئو روش CPS توضیح داده شده است.

تبلیغات CPI یا Cost Per Installation به معنای پرداخت هزینه به ازای هر دانلود در اپلیکیشن App است. در این ویدئو روش CPI توضیح داده شده است.

تبلیغات CPR یا Cost Per Registration به معنای پرداخت هزینه به ازای هر ثبت نام است و بیشتر با معیار ثبت شماره تلفن همراه سنجیده می‌شود. این نوع تبلیغات بیشتر برای اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده می‌شود. در این ویدئو روش CPR توضیح داده شده است.

تبلیغات CPS مخفف Cost Per Subscription است. در این ویدئو روش CPS توضیح داده شده است.

تبلیغات CPL یا Cost Per Lead به معنای پرداخت هزینه به ازای گرفتن سرنخ یا Lead است. در این ویدئو روش CPL توضیح داده شده است.