با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

موضوع این هفته تبلیغات در اینستاگرام است. در ابتدا با انواع روش‌ها یا انواع جاهایی که می‌توانیم پیچ اینستاگرامی‌مان را تبلیغ کنیم، مانند تبلیغات گسترده، تبلیغات اختصاصی، اینفلوئنسرمارکتینگ، پارتنرشیپ، پروموشن، کمپین‌های UGC، ساختن ارتباطات، تبلیغ در سایت برند یا بیزینس، ویرگول و یک‌سری پلتفرم‌ها را معرفی می‌کنیم و در ادامه جزئیات هرکدام را مرور می‌کنیم.

 

تبلیغات گسترده

 

در این نوع تبلیغات هدف بیشتر برندینگ است و محتوای تبلیغاتی شما همزمان در تعداد قابل‌توجهی از پیج‌ها منتشر می‌شود. اغلب در پیج‌هایی که از نظر محتوا پابلیک هستند؛ مانند پیج‌های فکت، پیج‌های آمورزشی، پیج‌های آشپزی، دکوراسیون، پیج‌های که خیلی عمومیت و جامعیت دارند. شما باید یک موضوعی را با یک محتوای ثابت به تعدادی پیج پابلیک، مثلاً 30، 40 یا50 پیج بدهید تا آن را منتشر کنند.

اصولاً آژانس‌های تبلیغات گسترده این سرویس را ارائه می‌دهند، چون برای شما شاید سخت باشد که بتوانید تبلیغات گسترده‌ای را هماهنگ کنید. دراصل در این جنس تبلیغات، معیار پرداختی ما براساس بازدید است. برای مثال، شما می‌خواهید که تبلیغات بنری شما 2 میلیون بازدیدکننده در اینستاگرام داشته باشد. بنر شما باید در بین تعدادی پیج تقسیم شود تا آنها به‌صورت استوری و پست آن را منتشر کنند.

هدف در این نوع تبلیغات، برندینگ و آگاهی از برند (Awareness) است که غالباً با سروصدا کردن همراه است؛ به‌منظور اینکه تعدادی مخاطب عام از قابلیت‌ها و ویژگی‌های تبلیغ شما آگاه شوند.

همان‌طور که گفتیم هدف مشخص است. مثلاً ایرانسل یا همراه اول یک طرح اینترنت یا تخفیف دارند یا یک شرکت بزرگی یک آفر خاصی دارد که می‌خواهد این قابلیت در سطح اینستاگرام پخش شود و تعداد قابل‌توجهی از افراد آن را ببینند، که این یک مزیت‌ تبلیغات گسترده است. مزیت دیگر هم این است که از نظر الگوریتمی برای پیج شما خوب است، چون تعدادی کثیری از افراد پیج شما را منشن می‌کنند. البته بهتر است که وقتی دارید تبلیغات گسترده‌ای را هماهنگ می‌کنید، تبلیغات پاک نشوند، زیرا برای شما مزیت دارند.

 

تبلیغات اختصاصی

 

در این مدل تبلیغات، فعالیت ما هدفمندتر است. یعنی به‌عنوان تبلیغ‌دهنده رسانه‌ای را انتخاب می‌کنیم که موضوع و مخاطبش به تبلیغات ما مرتبط باشد. در این تبلیغات، مهمتر از موضوع، مخاطب است. یعنی من یک سرویس، یک خدمت یا یک محصول دارم که مشتری و مخاطبش مشخص است که چه افرادی هستند، پس باید پیج‌هایی را پیدا کنم که مخاطبم آنجا حضور دارد. یک نکتۀ خیلی مهم، جدا از هدفمند بودن تبلیغات، این است که شما تبلیغات را واقعاً برای مخاطبِ مرتبط نمایش می‌دهید؛ باید تبلیغات شما همسان «Native» باشد.

در این نوع تبلیغات مهم‌ترین کاری که باید بکنید این است که از قبل تلاش کنید و پیج‌هایی را پیدا کنید که مخاطب هدف شما در آن حضور دارد و برای خودتان لیست کنید. و در ادامه شروع کنید با آنها ارتباط بگیرید. توجه کنید که برای قیمت و شرایط تبلیغات، این لیست را شما باید آماده داشته باشید تا اگر روزی خواستید تبلیغاتتان را شروع کنید مستقیم به همان پیج‌ها بروید.

 

اینفلوئنسرمارکتینگ

 

در دو مدل قبلی بیشتر تبلیغ در پیج‌های عمومی بود تا پیج‌های شخصی و بلاگرها، اما در تبلیغات اینفوئنسرمارکتینگ ما در پیج‌ها و رسانه‌هایی تبلیغ می‌کنیم که افراد شناخته‌شده هستند و شما به‌عنوان یک شخص آن پیج را می‌شناسید. اینفلوئنسرها را به چند دسته تقسیم می‌کنیم: بلاگرها، لایف‌استایل‌ها، واینرها و...

این سه دسته‌ای که گفتیم بیشترین تبلیغات‌ها را انجام می‌دهند. واینرها اینفلوئنسرهایی هستند که عموماً محتوای طنز دارند و پیج‌هایشان از نظر فالوئر خیلی بزرگ است، مثل جواد خواجوی.

واینرها مخاطب عام دارند. تبلیغات در رسانۀ واینرها به تبلیغات گسترده شبیه است، چون تبلیغات عام است و همه نوع افرادی آن را تماشا می‌کنند.

بلاگرها اینفلوئنسرهایی هستند که محتوای تخصصی تولید می‌کنند. یعنی در یک حوزۀ خاص صحبت می‌کنند. اخیراً تعداد بلاگرها رو به افزایش است که این موضوع مزیت‌هایی را برای بیزینس‌ها به همراه دارد. برای مثال، برای انتخاب آنها ما با تعداد بیشتری انتخاب روبه‌رو هستیم و از طرف دیگر، در حوزه‌های مختلف هم بلاگر وجود دارد.

شما به‌عنوان یک فردی که صاحب کسب‌وکار است باید تلاش کنید تا در حوزۀ خاص خودتان بلاگرها را پیدا کنید. بلاگرها درواقع رسانه‌هایی هستند که خودشان ساخته شدند و ما به کمکشان کسب‌وکار خودمان را در آن رسانه‌ها معرفی و تبلیغ می‌کنیم. به‌عنوان مثال، بیزنس شما در حوزۀ گردشگری است و مزیت کار کردن با بلاگری که تخصصش حوزۀ گردشگری است در این است که مخاطب‌های او علاقه‌مند به گردشگری هستند و این کمک می‌کند تا شما مخاطب‌های خیلی نزدیک به کسب‌وکارتان را پیدا کنید.

دستۀ دیگری از این بلاگرها، لایف‌استایل‌ها هستند. این اینفلوئنسرها عموماً درمورد موضوع خاصی صحبت نمی‌کنند. تعداد متوسط فالوئرهاشان هم خیلی عدد مشخصی نیست، یعنی از 10 هزار تا یک میلیون فالوئر. غالباً این نوع از بلاگرها دربارۀ موضوعات زیادی صحبت می‌کنند، مانند اتفاقات روزمره. آنها مخاطب باز عام‌تری نسبت‌به مابقی بلاگرها دارند.

تجربه ثابت کرده است که این اینفلوئنسرها از نطر جذب فالوئر بازخورد بهتری دارند، چون مخاطبانشان به شدت درگیرشان (Engage) هستند و با آنها ارتباط برقرار می‌کنند.

نکته‌ای که در کار کردن با انواع پیج‌ها، مخصوصاً اینفلوئنسرها، باید رعایت کنید این است که به‌وسیلۀ ابزارهای که قبلاً گفته شد و در این جلسه برایتان توضیح می‌دهم، چک کنید که آنها در مسابقه‌های میلیونی جذب فالوئر شرکت نکرده باشند. چون این جنس جذب فالوئر، اصولاً «Engagement» خیلی جالبی ندارند و مخاطبی که در این مسابقات به رسانۀ آن اینفلوئنسرها جذب می‌شوند، مخاطبان هدف بیزنس‌ها نیستند و معمولاً اکانت‌های خیلی اکتیوی ندارند.

برای اینکه بازدهی تبلیغاتتان بیشتر شود باید به چند نکته که در بحث اینفلوئنسرمارکتینگ مهم است دقت کنید که عبارتند از:

اول، ما بعضی اوقات شاهد این هستیم که اینفلوئنسرها در زمان اعلام کردن هزینه، قیمتی اعلام نمی‌کنند که چند دلیل دارد. مهمترین دلیلش این است که ارتباط بین شما و اینفلوئنسر درست برقرار نشده، خیلی از اینفلوئنسرها در بیوی پیجشان روش ارتباط گرفتن را ذکر کردند، مثلاً ایمیل یا آیدی ادمین.

دوم، خود ارتباط است که درست نیست. شاید بتوان آن را ادبیات نادرست نامید. ادبیاتی که طلبکارانه است، مثل «سلام تبلیغات چند؟» این نوع ادبیات باعث می‌شود که خیلی از اینفلوئنسرها تمایل نداشته باشند با چنین افرادی ارتباط بگیرند. شما باید با ادبیات خاص و خیلی مؤدب با آنها صحبت کنید و به‌صورت حضوری یا در دایرکت و ایمیل آنها را جذب خود کنید.

سوم، دقت کنید که شما تنها پیجی نیستید که می‌خواهید به آن اینفلوئنسر تبلیغ بدهید. پیج‌های خیلی زیادی هستند که منتظر هستند. اینفوئنسر، پیجی را انتخاب می‌کند که مطمئن باشد حرفه‌ای است و به‌قول معروف کارش اصولی است. او از کجا می‌تواند بفهمد که یک پیج حرفه‌ای است؟

اولین راه پیج خود شماست، یعنی اینفلوئنسر به پیج شما سر می‌زند. دوم، نحوۀ پیام و پرزنت شما از خودتان است. یادتان است که ما در انواع محتوا گفتیم باید سعی بکنیم اعتماد مخاطبان را جذب کنیم و شما اگر توانسته باشید آن کار را درست انجام بدهید، می‌توانید اعتماد اینفلوئنسر را هم جذب کنید. و از طرف دیگر، پیام دایرکت است که این فرمت شاید فرمت خوبی باشد: «سلام خانم فلانی، سلام آقای فلانی. من فلانی هستم از شرکت فلان از پیج فلان، کار ما این است و مزیت کار ما این است. ما می‌خواهیم این مورد را به کمک شما تبلیغ کنیم. خوشحال می‌شویم که شرایط همکاری و هزینۀ همکاری را برای ما بفرمایید. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتری کسب کنید در خدمتتان هستیم.» یک راه ارتباطی هم گذاشتن شماره تماس یا ایمیل است. البته توقع نداشته باشید که اینفلوئنسر به شما زنگ بزند. خیلی از اینفلوئنسرها این کار را نمی‌کنند. فقط این راه ارتباطی، اعتماد را بین طرفین افزایش می‌دهد. این فرم درست پرزنت است. یعنی اینفلوئنسر با خواندن چند خط از پیام شما و تماشای گذری صفحۀ شما بتواند بفهمد که شما کی هستید، چی هستید، واقعاً معتبر هستید یا خیر. این چالش را پیج‌های کوچیک بیشتر دارند و بیشتر باید حواسشان جمع باشد. منطقی است که اینفلوئنسر در مواردی که پیجی تازه شروع به کار کرده، پست‌های کمی دارد، تعداد فالوئر کمی دارد، ریسک نکند. چون نمی‌تواند یکی‌یکی تمام کسب‌وکارها را چک کند. برای همین شما باید به‌عنوان یک بیزنس سعی کنید تا اعتماد او را جلب کنید.

موضوع بعدی بحث هزینه‌هاست. اینفلوئنسرها بسته به تعداد لینک و تعداد استوری، هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند. پس خیلی حساسیتی روی این نداشته باشید که حتماً استوری‌ها را کم کنید تا هزینه کاهش پیدا کند، یا حتماً استوری‌ها را خیلی زیاد کنید که بازدیدش بالاتر برود. باید بتوانید در فرم بیزینس خودتان پیدا بکنید که چه تعداد استوری کفایت می‌کند. البته، اینفلوئنسر به اینفلوئنسر هم متغیر است. اما اگر بخواهم یک سرنخی به شما بدهم، 2 الی 4 رشته استوری کافی است و پیام را منتقل می‌کند، مخاطب را درگیر و متوجه می‌کند. چیزی که دغدغه‌اش را باید داشته باشید این است که در این چهارتا استوری چطور مسیری را به کمک اینفلوئنسرها جلو ببرید. بهترین مشاور تبلیغات شما در این بخش خود اینفلوئنسر است، چون مخاطبش را خیلی بهتر از شما می‌شناسد. پس به سمت اثرگذاری پیش بروید.

موضوع بعدی بحث بدقولی‌هایی است که ممکن است اتفاق بیفتد و بعد، پرداختی‌هایی است که امکان دارد اتفاق بیفتد. اینجا پیشنهاد می‌کنم که از همان ابتدا و بعد از شکل گرفتن ارتباط خیلی سفت و سخت صحبت کنید و از آنها بخواهید که حتماً بعد از تبلیغات، insight پست را به شما بدهند. از آنها بخواهید که حتماً به موقع تبلیغاتتان را انجام دهند. در ابتدا این درخواست‌ها را داشته باشید تا اگر بعد انجام نشد شما بتوانید ادعا کنید که من قبلاً تأکید کرده بودم.

 

پارتنرشیپ

 

تبلیغات پارتنرشیپ یعنی من به‌عنوان یک کسب‌وکار با یک کسب‌وکار دیگر همکاری مشترک انجام ‌دهم. مثلاً ما در الوپیک یک پارتنرشیپ با انتشارات جنگل داشتیم؛ الوپیک کارش جابه‌جایی کالا است و انتشارات جنگل هم فروش آنلاین کتاب دارد. الوپیک می‌تواند کتاب‌های ارسالی‌ انتشارات جنگل را جابه‌جا کند و به دست خریداران آنلاین برساند. یک همکاری مشترک که می‌گفت مشتریانی که در تهران هستند اگر کتاب سفارش بدهند، الوپیک در کمتر از دو ساعت برای آنها ارسال می‌کند. فرم قدیمی آن تقریباً همان شات کردن است. ولی اینجا آن تبلیغات و همکاری خیلی باید همسان «native» باشد. در پارتنرشیپ چیزی که باید به آن توجه کنید این است که مزیت‌های خودتان را بررسی کنید و بعد ببینید که با کدام کسب‌وکار می‌توانید همکاری خوبی داشته باشید. و در ادامه با آنها صحبت کنید. باید داشته‌های خودتان و خواسته‌های طرف مقابلتان را روی کاغذ بیاورید و تحلیل کنید تا ببینید این همکاری شکل می‌گیرد یا نه؟

پس در کمپین‌های پارتنرشیپ شما باید داشته‌هایتان را لیست کنید و خواسته‌هایتان را شفاف و مشخص کنید و درنهایت، نوع همکاری را خیلی واضح به پارتنرتان بگویید تا این همکاری شکل بگیرد.

 

پروموشن

 

منظور پروموشنی است که خود اینستاگرام انجام می‌دهد. ما در ایران، به علت تحریم‌های فیسبوک، نمی‌توانیم لوکیشن برای ایران بگیرم تا تبلیغات برای کاربرهای ایرانی نشان داده شود. اینجا دو نکته وجود دارد. یک، اینکه احتمالاً پاسخ بدهید که ما شنیدیم تعدادی شرکت‌ها این کار را انجام می‌دهند. دوم، اینکه بگویید ما می‌توانیم لوکیشن در نظر نگیریم ولی بخواهیم که براساس فالوئرهای ما و رصد آنها به یک‌سری از افراد تبلیغاتمان را نشان بدهند. در این بخش هم دو مشکل وجود دارد.

در اولی، همکاری به معنای واقعی با فیسبوک اتفاق نمی‌افتد که تبلیغ شما برای کاربرهای ایرانی نشان داده شود، بلکه یک دیتابیسی از ایمیل‌ها وجود دارد که تبلیغات شما به آنها نمایش داده می‌شود. همچنین، این‌جور تبلیغات بیشتر برای چیزهای عام و پابلیک به درد می‌خورد.

در مدلی هم که ما خودمان تبلیغات و پرادختش را انجام ‌دهیم، اما نتوانیم لوکیشن را ایران انتخاب کنیم و بخواهیم که براساس فالوئرهای ما انتخاب کند، اینستاگرام خیلی خوب نمی‌تواند فالوئرها را متمایز کند و درواقع شما نمی‌توانید روی آن حساب کنید، چون افرادی که نشان می‌دهد شاید خیلی مخاطب شما نباشند.

با این وضعیت دلار هم عموماً این جنس تبلیغات اینستاگرام بیشتر برای بازدید گرفتن و دیده شدن برند به کار می‌روند و شاید خیلی برای شما مفید نباشند.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

با سلام در بخش اول این جلسه صحبتی از ارایه دهندگان سرویس تبلیغ در اینستاگرام شد، و کفته شد که موثر نیست در واقع اگر درست متوجه شده باشم صحبت از سرویس یافتن افراد بر اساس look alike audience در اینستا و فیس بوک بوده. این سرویس اتفاقا بکی از موثرترین سرویس ها برای فروش حداقل در فیس بوک است. دوست دارم بیشتر بدونم چرا این سرویس موثر نیست؟
در این سرویس در فیس بوک ما ابتدا برای awareness تبلیغ نیکنیم و بعد از شناسایی مشتریان و پروفایل های خریداران از فیس بوک میخواهیم که تبلیغ ما رو به افرادی با پروفایل مشابه نشون بده. بعید است این روش جواب نده. لااقل از بقیه روش‌ها بهروزی بهتری داره. این کار عینا در اینستا انجام می‌شود و اصلا توسط فیس بوک بعد از خرید اینستا به سرویس اینستا اضافه شده.
تنها چیزی که بنظرم میرسه اینه که اون شرکت های واسط واقعا فیلترینگ درست و لازم رو انجام نمیدن و یا پروفایل ها ی تماس گرفته شده از پروفایل های خریداران فاصله دار و بر اساس پروفایل خریداران قبلی تشکیل نشده و یا تعداد پروفایل های خریداران به اندازه کافی زیاد نبوده که این فیلتر بتونه با موفقیت بالا پروفایلهای مناسب رو پیدا کنه. اما این روش قطعا با تکرار بالا روی پروفایل های «خریداران» قبلی یکی از قابل اطمینان ترین روشهاست. نظر شما چیه جناب طالبی؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام و خسته نباشید
یک موضوع مهم در استفاده از اینفلوئنسرها به خصوص بلاگرها، تعداد خیلی زیاد فالوورهای مشترک بین چند اکانته. روش یا ابزاری وجود داره که بتونیم این همپوشانی بین فالوورها رو تشخیص بدیم تا بتونیم تخمین بزنیم برای مثال حداکثر چقدر Reach خواهیم داشت؟
ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام خدمت آقای طالبی و گروه فعال و زحمتکش. شاید اینجا جای مناسبی نباشه برای تشکر .اما مدتیه ویدیوها را بطور مرتب میبینم و راضی ام خداوشکر.
اما بابت کمپین عالی و پرشور و حرارتی که گذاشتید دو روزه کاملا درگیرش شدم😄. هدفم از بیان این مطلب خواستم بهتون بگم ممنون از حس قشنگی که برای من ایجاد کردید😍 . از اینکه با اسم من برای افراد پیامک دعوت و ارسال کردید چقدر خوب و جذاب بود.
خیلی بازخوردهای خوبی از آدمهای اطرافم گرفتم. براتون و کسب و کارتون کلی انرژی مثبت و دعا فرستادم .✨💥🤍💚 حرکتتون عالی پر از درس معنوی، علمی، هوش و ذکاوت برام داشت. نحوه بازاریابی که حرف نداشت . امان از دست پیگیری های پیامکی عالی بود
مخصوصا صفحه پروفایلم که باز میکردم درسهام و شروع کنم میگه « چه کسایی لینک و باز کردن کیا نکردن... 😄»

جدول رقبا عالییییییییی .خدا سلامت نگهتون داره. کلی دل مردم و شاد کردید. کلی عشق وبرای ما هدیه کردید. واقعا خدا وشکر که همچین افرادی مثل شما در جامعه هستن. من و امثال من خیلی قدردان شما هستیم.💚💚💚💓💓💓

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام در سوال سه پرسش آزاده میردار هریجانی از کمپین جذاب تشکر کردهمن در جریاننبودم میشه توضیح بدین تو کمپین چکارکردین و با چه استراتژی و رویکردی اجرا کردین ممنون میشم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

برای تبلیغات در اینستاگرام، روش‌های تبلیغاتی مختلفی از جمله تبلیغات گسترده، تبلیغات اختصاصی، اینفلوئنسر مارکتینگ، پارتنرشیپ، کمپین‌های UGC، ساختن ارتباطات، تبلیغ در سایت خود برند یا بیزینس، تبلیغات در ویرگول و سایر پلتفرم‌ها وجود دارد. در این ویدئو درباره هر یک از این روش ها توضیحات تکمیلی ارائه شده است.

در تبلیغات گسترده یک محتوای تبلیغاتی به صورت همزمان در تعداد قابل توجهی پیج اینستاگرام عمومی منتشر می‌شود. در این ویدئو درباره بخش مالی این نوع از تبلیغات و هدف اصلی تبلیغات گسترده توضیحات تکمیلی ارائه شده است.

ویژگی بارز تبلیغات اختصاصی، هدفمند بودن آن است. در این نوع از تبلیغات، در انتخاب رسانه هدفمندتر عمل می‌کنیم. در واقع برای تبلیغات اختصاصی باید رسانه‌ای را انتخاب کنیم که محتوا و مخاطبین آن، به محتوا و مخاطبین هدف ما مرتبط و نزدیک باشد. در این ویدئو درباره نکات و راهکارهایی که منجر به موفقیت یک کمپین تبلیغات اختصاصی می شوند، توضیح داده شده است.

یکی دیگر از روش های تبلیغات در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ Influencer Marketing است و به سه دسته بلاگرها، لایف استایل ها، واینرها تقسیم می‌شوند. در این ویدئو درباره هر یک از این اینفلوئنسرها توضیح داده شده است.

نحوه برقراری ارتباط با اینفلوئنسر‌ها اصول و آدابی دارد که در صورت عدم رعایت این موارد ساده، ممکن است پیغام شما به یک اینفلوئنسر تا ابد ناخوانده و بی پاسخ بماند. در این بخش به نکات مهمی که برای برقراری یک ارتباط راحت تر و موفق تر با اینفلوئنسرها به شما کمک می‌کنند، پرداخته شده است.

در تبلیغات پارتنرشیپ Partnership، دو کسب و کار و بیزینس Business به کمک مزیت‌ها و توانایی‌هایی که هر یک از طرفین دارند، تبلیغات را انجام می‌دهند.یکی از ویژگی‌های مهم در این تبلیغ، مشاهده Insight مربوط به آن تبلیغ است. در این بخش درباره نحوه انجام این نوع از تبلیغات و موارد مهمی که به شما کمک می کنند تا در تبلیغات پارتنرشیپ نتایج بهتری کسب کنید، توضیح داده شده است.

تبلیغات پروموشن promotion در بستر اینستاگرام انجام می‌شود. البته با توجه به تحریم بودن کشور عزیزمان ایران، ما نمی‌توانیم آن طور که باید، از این قابلیت اینستاگرام استفاده کنیم. اما با این حال، در این ویدئو درباره این نوع از تبلیغات توضیح داده شده است.