با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4586 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4587ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

75 جلسه دوره کامل
75 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

با سلام در بخش اول این جلسه صحبتی از ارایه دهندگان سرویس تبلیغ در اینستاگرام شد، و کفته شد که موثر نیست در واقع اگر درست متوجه شده باشم صحبت از سرویس یافتن افراد بر اساس look alike audience در اینستا و فیس بوک بوده. این سرویس اتفاقا بکی از موثرترین سرویس ها برای فروش حداقل در فیس بوک است. دوست دارم بیشتر بدونم چرا این سرویس موثر نیست؟
در این سرویس در فیس بوک ما ابتدا برای awareness تبلیغ نیکنیم و بعد از شناسایی مشتریان و پروفایل های خریداران از فیس بوک میخواهیم که تبلیغ ما رو به افرادی با پروفایل مشابه نشون بده. بعید است این روش جواب نده. لااقل از بقیه روش‌ها بهروزی بهتری داره. این کار عینا در اینستا انجام می‌شود و اصلا توسط فیس بوک بعد از خرید اینستا به سرویس اینستا اضافه شده.
تنها چیزی که بنظرم میرسه اینه که اون شرکت های واسط واقعا فیلترینگ درست و لازم رو انجام نمیدن و یا پروفایل ها ی تماس گرفته شده از پروفایل های خریداران فاصله دار و بر اساس پروفایل خریداران قبلی تشکیل نشده و یا تعداد پروفایل های خریداران به اندازه کافی زیاد نبوده که این فیلتر بتونه با موفقیت بالا پروفایلهای مناسب رو پیدا کنه. اما این روش قطعا با تکرار بالا روی پروفایل های «خریداران» قبلی یکی از قابل اطمینان ترین روشهاست. نظر شما چیه جناب طالبی؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام و خسته نباشید
یک موضوع مهم در استفاده از اینفلوئنسرها به خصوص بلاگرها، تعداد خیلی زیاد فالوورهای مشترک بین چند اکانته. روش یا ابزاری وجود داره که بتونیم این همپوشانی بین فالوورها رو تشخیص بدیم تا بتونیم تخمین بزنیم برای مثال حداکثر چقدر Reach خواهیم داشت؟
ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

برای تبلیغات در اینستاگرام، روش‌های تبلیغاتی مختلفی از جمله تبلیغات گسترده، تبلیغات اختصاصی، اینفلوئنسر مارکتینگ، پارتنرشیپ، کمپین‌های UGC، ساختن ارتباطات، تبلیغ در سایت خود برند یا بیزینس، تبلیغات در ویرگول و سایر پلتفرم‌ها وجود دارد. در این ویدئو درباره هر یک از این روش ها توضیحات تکمیلی ارائه شده است.

در تبلیغات گسترده یک محتوای تبلیغاتی به صورت همزمان در تعداد قابل توجهی پیج اینستاگرام عمومی منتشر می‌شود. در این ویدئو درباره بخش مالی این نوع از تبلیغات و هدف اصلی تبلیغات گسترده توضیحات تکمیلی ارائه شده است.

ویژگی بارز تبلیغات اختصاصی، هدفمند بودن آن است. در این نوع از تبلیغات، در انتخاب رسانه هدفمندتر عمل می‌کنیم. در واقع برای تبلیغات اختصاصی باید رسانه‌ای را انتخاب کنیم که محتوا و مخاطبین آن، به محتوا و مخاطبین هدف ما مرتبط و نزدیک باشد. در این ویدئو درباره نکات و راهکارهایی که منجر به موفقیت یک کمپین تبلیغات اختصاصی می شوند، توضیح داده شده است.

یکی دیگر از روش های تبلیغات در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ Influencer Marketing است و به سه دسته بلاگرها، لایف استایل ها، واینرها تقسیم می‌شوند. در این ویدئو درباره هر یک از این اینفلوئنسرها توضیح داده شده است.

نحوه برقراری ارتباط با اینفلوئنسر‌ها اصول و آدابی دارد که در صورت عدم رعایت این موارد ساده، ممکن است پیغام شما به یک اینفلوئنسر تا ابد ناخوانده و بی پاسخ بماند. در این بخش به نکات مهمی که برای برقراری یک ارتباط راحت تر و موفق تر با اینفلوئنسرها به شما کمک می‌کنند، پرداخته شده است.

در تبلیغات پارتنرشیپ Partnership، دو کسب و کار و بیزینس Business به کمک مزیت‌ها و توانایی‌هایی که هر یک از طرفین دارند، تبلیغات را انجام می‌دهند.یکی از ویژگی‌های مهم در این تبلیغ، مشاهده Insight مربوط به آن تبلیغ است. در این بخش درباره نحوه انجام این نوع از تبلیغات و موارد مهمی که به شما کمک می کنند تا در تبلیغات پارتنرشیپ نتایج بهتری کسب کنید، توضیح داده شده است.

تبلیغات پروموشن promotion در بستر اینستاگرام انجام می‌شود. البته با توجه به تحریم بودن کشور عزیزمان ایران، ما نمی‌توانیم آن طور که باید، از این قابلیت اینستاگرام استفاده کنیم. اما با این حال، در این ویدئو درباره این نوع از تبلیغات توضیح داده شده است.