با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام روزتون بخیر من این ویدئو 2بار نگاه کردم ولی گیج شدم بیشتر متوجه نشدم برام مبهم بود

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یکی از نظریه‌های جنجالی در بازاریابی توسط وب سایت هاب اسپات Hubspot ارائه شد. هاب اسپات در نظریه مدل چرخ و فلک محتواییContent Flywheel Models می‌گوید نباید مشتری در مسیر قیف عبور کند و باید در یک فرایند دائمی در ارتباط با سازمان باقی بماند و در نتیجه، این ارتباط سبب رشد سازمان می‌شود. این نظریه دارای سه جزء زیر است:
1. جذب Attract
2. متعهد کردن Engage
3. لذت Delight
این سه جزء دائم با هم در ارتباط هستند و این ارتباط سبب رشد سازمان می‌شود.
در مدل چرخ و فلک هر چه بین سه مورد ذکر شده تناسب بیشتری وجود داشته باشد حرکت چرخ و فلک بیشتر ادامه داشته و ارتباط مخاطب با سازمان بیشتر حفظ می‌شود.

این بخش نیازمند ابزارهای محتوایی زیر است:
تبلیغات Ads
ویدئو Video
وبلاگ نویسی Blogging
شبکه‌های اجتماعی Social media
استراتژی محتوایی Content strategy

این بخش نیازمند ابزارهای محتوایی زیر است:
جریان سرنخ و ورودی Lead flows
ایمیل مارکتینگ Email marketing
مدیریت سرنخ و ورودی Lead management
بهبود نرخ تبدیل Conversation bots
اتوماسیون بازاریابی Marketing automation

این بخش نیازمند ابزارهای محتوایی زیر است:
محتوای هوشمند Smart content
ایمیل مارکتینگ Email marketing
صندق ورودی مکالمه Conversation inbox
گزارش اسناد Attribution reporting
اتوماسیون بازاریابی Marketing automation
در ویدئو مدل چرخ و فلک محتوایی Content flywheel models با دو مثال از Amazon و Moz به طور کامل شرح داده شده است.

در این ویدئو نحوه اجرای مدل چرخ و فلک محتوایی در کسب و کار با مدل کارخانه دیجیتال مکنزی Mckinsey آموزش داده شده است.