با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در یک کسب‌وکار کوچک و یا حتی متوسط امکان اینکه یک جامعه‌شناس، متخصص UX و متخصص محتوا دور یک میز جمع شوند خیلی کم است و یا حتی غیرممکن مخصوصا جامعه‌شناس. راه حل این مشکل چیست؟

اما قبل از اینکه پاسخ دهید من با استفاده از یادگیری مفاهیم دوره تا الان، دانسته‌ها و تجربه‌های قبلی‌ام متوجه شده‌ام که همه چیز مطالعه و یادگیری شناختن رفتار مصرف‌کننده است. در واقع پرسونا همان رفتار مصرف‌کننده است و یا اینکه استراتژی‌های یک کسب‌وکار در هر برهۀ زمانی چه چیزی باشد هم همان رفتار مصرف‌کننده است شاید بهتر است بگویم شناخت مشتری همه چیز است و بعد از آن طراحی بهترین پیشنهادها بازاریابی برای ارائه به مشتریان. پس برای خبره شدن باید مطالعات را دو حوزه رفتار `مصرف کننده` و `طراحی پیشنهادهای بازاریابی` متمرکز کرد.

نظر شما درباره این طرز فکر چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.