با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش محسن شعبانی
سلام ؛ با توجه به اینکه محتوا ممکنه و احتمالا باید ارزش خلق شده توسط سازمان رو تقویت هم بکنه نظرتون در خصوص عبارت زیر چیه :
اینکه در تعریف ` بجای حفظ جریان دائمی` بگیم ` حفظ و تقویت جریان دائمی ارزش آفرینی `
البته شاید این بحث ` تقویت` که عرض کردم داخل عبارت `جریان دائمی` مستتر باشه.
ممنون می شم نظرتون رو بفرمائید. سپاس
خلاصه موضوعات ویدئو
استراتژی محتوا چیست؟
برای استراتژی محتوا Content strategy تعاریف مختلفی وجود دارد و هر شخص بر اساس تجربه و حوزه کاری خود تعریفی از آن را ارائه میدهد. تعاریف ارائه شده، روایتهای مختلف از یک موضوع را بیان میکند. استراتژی محتوا در اصل یک برنامه است. برنامهای که هدف آن، تحقق اهداف سازمان بوسیله برنامه بازاریابی محتوایی است.
استراتژی محتوا از دیدگاه سایت Moz
1. استراتژی محتوا Content strategy : راهنماها و خط قرمزهای داخلی کسب و کار که مدیر عامل و یا مدیر بازاریابی CMO آنها را تعیین میکنند. 2. بازاریابی محتوایی Content marketing: عملکردهای تکنیکی تیم محتوا مانند تقویم محتوا، عملیات خلق محتوا، عملیات توزیع محتوا 3. استراتژی بازاریابی محتوایی Content marketing strategy: نقطه اشتراک استراتژی محتوا و بازاریابی محتوایی. در این ویدئو استراتژی بازاریابی محتوایی به طور مفصل شرح داده شده است.