با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام و احترام
اگر در اينستاگرام امنيت يك موضوع نسبى و ما خودمون ميتونيم انجام بديم با راه كارهايى كه گفتيد پس افرادى كه در اينستاگرام به عنوان امنيت پيج فعاليت ميكنند دقيقا چه كارى انجام ميدهند؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام ..شما ابزار مطمئنی برای آنفالو کردن فالوور های غیر فعال می شناسین

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

حس می کنم دوره اوایلش خوب بودولی جدیدافقط کشش میدن اساتیدوعملیاتی نیست..خسته کننده شده
چرا؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

اینستاگرام ابتدا با دو مدل اکانت شخصی Personal Account و بیزینسی Business Account ارائه شد. پس از مدتی اکانت های کریتور Creator با امکاناتی متفاوت، برای اینفلوئنسرها و بلاگرها به اینستاگرام اضافه شدند. اکانت‌های بیزینسی و کریتور تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو اکانت قابلیت‌های مشابهی را ارائه می‌کنند.

در این بخش درباره امنیت اینستاگرام و راه‌های افزایش آن توضیح داده شده است.

در این ویدئو درباره الگوریتم‌های اینستاگرام و میزان اهمیت آن‌ها توضیح داده شده است.

برای به دست آوردن نرخ تعامل در اینستاگرام، می توان از فرمول‌های مختلفی استفاده کرد. برخی از آن‌ها در ادامه آورده شده‌اند:
تعداد فالور / تعداد لایک + تعداد کامنت = Engagment
تعداد فالور / تعداد کامنت + تعداد View = Engagment
تعداد فالور / لایک + کامنت + به اشتراک گذاری = Engagment
تعداد فالور / تعداد دیده شدن استوری + تعداد کلیک روی استیکر = Engagment