با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.
کتابهایی که باید خرید و باید خواند!
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش محمدحسین جعفری
سلام.شاید پرسیدن این سوال کمی زود باشد . سوالم اینه که ما کسب وکارهای کوچک شاید هزینه ماهانه ده تا پانزده ملیون تومان برای فقط سیو کمی از حد توان ما خارج باشد ایا این جمله به این معنی هست که ما باید کلا قید سیو را بزنیم ؟ یااینکه راه هایی وجود دارد که به صورت کم هزینه تر بتوان رتبه گرفت؟
پرسش فاطمه زاهدی محبوب
سلام
اگر بخوام به عنوان سئوکار یک مجموعه شروع به کار کنم و قرار باشه قرار داد به صورت درصدی از فروش باشه با توجه به زمانبر بودن فرایند سئو چطور قرارداد بنویسم که بعدا کمتر با مشکل مواجه بشم و هم خودم راضی باشم و هم کارفرما رضایت داشته باشه . من تجربه کمی تو سئو دارم و فکر میکنم با آموزشهایی که دارم میبینم میتونم از پس سئو این مجموعه و سازمان بر بیام
خلاصه موضوعات ویدئو
انواع موتور های جست و جو
اغلب افراد با شنیدن نام موتور جست و جو Search Engin، سریعا نام و تصویر گوگل در ذهنشان تداعی میشود. این در حالی است که ما موتورهای جستجوی مختلفی داریم که به دو دسته مختلف تقسیم میشوند. -1موتورهای جست و جو خاص، 2-موتورهای جست و جو عام
سئو SEO چیست
به مجموعه کارهایی که در داخل سایت و بیرون از آن با هدف نمایش صفحات سایت ما در نتایج موتورهای جست و جو برای کلمات کلیدی انتخاب شده و هدفِ ما برای دریافت رتبههای بهتر انجام می دهیم، سئو SEO گفته میشود.
موتور جست و جو چیست
در این بخش تعریف موتور جست و جوSearch Engine از وب سایت Mangools مطرح شده است.
اس ام او چیست
اس ام او SMO مخفف Social Media Optimizationبه معنای بهینه سازی شبکههای اجتماعی است.
تحلیل رفتار مصرف کننده
یکی از روشهای تحلیل مشتریان، تحلیل رفتار مصرف کننده است که با استفاده از آن میتوانیم تشخیص دهیم که مشتریان ما از نوع مشتریان بالقوه Potential Customer هستند یا خیر. در این ویدئو درباره تحلیل رفتار مصرف کننده توضیحات بیشتر ارائه شده است.
تحلیل زود بازده
یکی دیگر از روشهای تحلیل مشتریان، تحلیل زودبازده است. در تحلیل زود بازده شیوه کار به این صورت است که با روشهای مختلفی مانند تبلیغات گوگل ادز، بازاریابی پیامکی، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی و مواردی از این قبیل، برای وب سایت بازدید کننده اولیه جذب میشود تا رفتار آنها را نسبت به محصول و خدمات تحلیل شود. در این حالت بعد از گذشت 1 دقیقه الی 3 ماه میتوان رفتار مشتریان را تحلیل کرد.
تحلیل با بازدهی میان مدت
در این روش تحلیل رفتار مشتریان 3 الی 9 ماه زمان نیاز دارد. فعالیت در شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام که در آن به مرور زمان با تولید محتوا و تعامل با مخاطبین برای کسب و کارمان مشتری جمع می کنیم، یک روش بازدهی میان مدت محسوب میشود.
تحلیل دیربازده
در روشهای دیربازده معمولا دیدن سیگنالهای اولیه یک سال طول خواهد کشید و تقریبا 2 تا 3 سال طول میکشد تا به سود برسیم. تولید محتوا Content Creation و سئو SEO از روشهای دیر بازده هستند.
سئو On Page
به مجموعه اقداماتی که داخل وب سایت و در راستای بهینه سازی آن برای موتورهای جست و جو انجام می دهیم، سئوOn Page میگوییم. سئو On Page به دو بخش محتواContent و تکنیکال Technical تقسیم میشود. در این ویدئو درباره هر یک از عناوین توضیح داده شده است.
سئو Off Page
سئو Off Page اقداماتی است که بیرون از وب سایت و به منظور بهینه سازی وب سایت انجام میشود. سئو Off Page به دو بخش محتوا و لینک بیلدینگ تقسیم میشود.