با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


کتاب‌هایی که باید خرید و باید خواند!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام.شاید پرسیدن این سوال کمی زود باشد . سوالم اینه که ما کسب وکارهای کوچک شاید هزینه ماهانه ده تا پانزده ملیون تومان برای فقط سیو کمی از حد توان ما خارج باشد ایا این جمله به این معنی هست که ما باید کلا قید سیو را بزنیم ؟ یااینکه راه هایی وجود دارد که به صورت کم هزینه تر بتوان رتبه گرفت؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
اگر بخوام به عنوان سئوکار یک مجموعه شروع به کار کنم و قرار باشه قرار داد به صورت درصدی از فروش باشه با توجه به زمانبر بودن فرایند سئو چطور قرارداد بنویسم که بعدا کمتر با مشکل مواجه بشم و هم خودم راضی باشم و هم کارفرما رضایت داشته باشه . من تجربه کمی تو سئو دارم و فکر میکنم با آموزشهایی که دارم میبینم میتونم از پس سئو این مجموعه و سازمان بر بیام

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

اغلب افراد با شنیدن نام موتور جست و جو Search Engin، سریعا نام و تصویر گوگل در ذهنشان تداعی می‌شود. این در حالی است که ما موتورهای جستجوی مختلفی داریم که به دو دسته مختلف تقسیم می‌شوند. -1موتور‌های جست و جو خاص، 2-موتور‌های جست و جو عام

به مجموعه کارهایی که در داخل سایت و بیرون از آن با هدف نمایش صفحات سایت ما در نتایج موتورهای جست و جو برای کلمات کلیدی انتخاب شده و هدفِ ما برای دریافت رتبه‌های بهتر انجام می دهیم، سئو SEO گفته می‌شود.

در این بخش تعریف موتور جست و جوSearch Engine از وب سایت Mangools مطرح شده است.

اس ام او SMO مخفف Social Media Optimizationبه معنای بهینه سازی شبکه‌های اجتماعی است.

یکی از روش‌های تحلیل مشتریان، تحلیل رفتار مصرف کننده است که با استفاده از آن می‌توانیم تشخیص دهیم که مشتریان ما از نوع مشتریان بالقوه Potential Customer هستند یا خیر. در این ویدئو درباره تحلیل رفتار مصرف کننده توضیحات بیشتر ارائه شده است.

یکی دیگر از روش‌های تحلیل مشتریان، تحلیل زودبازده است. در تحلیل زود بازده شیوه کار به این صورت است که با روش‌های مختلفی مانند تبلیغات گوگل ادز، بازاریابی پیامکی، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی و مواردی از این قبیل، برای وب سایت بازدید کننده اولیه جذب می‌شود تا رفتار آنها را نسبت به محصول و خدمات تحلیل شود. در این حالت بعد از گذشت 1 دقیقه الی 3 ماه می‌توان رفتار مشتریان را تحلیل کرد.

در این روش تحلیل رفتار مشتریان 3 الی 9 ماه زمان نیاز دارد. فعالیت در شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام که در آن به مرور زمان با تولید محتوا و تعامل با مخاطبین برای کسب و کارمان مشتری جمع می کنیم، یک روش بازدهی میان مدت محسوب می‌شود.

در روش‌های دیربازده معمولا دیدن سیگنال‌های اولیه یک سال طول خواهد کشید و تقریبا 2 تا 3 سال طول می‌کشد تا به سود برسیم. تولید محتوا Content Creation و سئو SEO از روش‌های دیر بازده هستند.

به مجموعه اقداماتی که داخل وب سایت و در راستای بهینه سازی آن برای موتورهای جست و جو انجام می دهیم، سئوOn Page می‌گوییم. سئو On Page به دو بخش محتواContent و تکنیکال Technical تقسیم می‌شود. در این ویدئو درباره هر یک از عناوین توضیح داده شده است.

سئو Off Page اقداماتی است که بیرون از وب سایت و به منظور بهینه سازی وب سایت انجام می‌شود. سئو Off Page به دو بخش محتوا و لینک بیلدینگ تقسیم می‌شود.