به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند هرگونه استفاده اشتراکی از دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال یا انتشار محتوای آن طبق قوانین و ضوابط رسانه‌های دیجیتال، ممنوع بوده، متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در مورد لید توی کسب وکارهایی که خدماتی هستند توضیح میدهید چجوریه ? چون توی خدماتی ها فرد تا نیاز نداشته باشه سراغ اون خدمت نمیره بعد از اینکه مشکلش رفع شود دیگر نیازی ندارد و ارسال پیامک و ایمیل و بقیه فقط باعث اذیت شدنش می شود. مثلا توی یکی از کارهامون که توی حوزه درمان تخصصی زخم هست بیشتر تمرکزمون برای جذب کاربر روی ورودی از گوگل هست‌. در شبکه های اجتماعی بیشتر تمرکزمون روی پرستاران و پزشکان هست تا تیم پرستاری‌مون رو به بیماران‌شون معرفی کنند و به نوعی B2B. چون اولا کسی حاضر نیس زخم های وحشتناک و بنوعی نمونه کارها رو ببینه و ثانیا تا بهش مبتلا نشه سراغش نمیره . حالا طبق این شرایط لیدهای ما هم‌صنفی هایمان می‌شود برای گرفتن کار بیشتر؟ چون کسی که یک بار برایش روند درمان رو انجام دهیم دوره کامل رو باید طی کند. اگر راضی باشد قاعدتا برای دفعات بعدی هم ادامه میدهد وگرنه خیر.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در سایت های مجله ای یا خبری مثل تابناک و ... البته غیرسیاسی ، که برای استفاده از آنها ایمیل یا شماره موبایلی گرفته نمیشه چطوری لید جمع کنیم چون برای استفاده از محتوای این نوع سایت ها اصولا نیاز به هر عنوان عضویت در سایت نداره مثال نمیتونیم سه بخش را بگذاریم بعد بگیم برای ادامه باید عضو سایت بشی. این نوع سایتهای محتوا محور منظورمه نه سایت های مثل سایت متمم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اضافه کردن فیلد به صفحه ی ثبت نام سرنخ (مثل منطقه جغرافیایی) چقد میتونه توی نرخ ریزش ثبت نام کنندگان سرنخ تاثیر داشته باشه؟ به این معنی که چقدر باید دقت کنیم و حساسیت به خرج بدیم توی فیلدهای اجباری و غیر اجباری صفحه لندینگ ثبت ناممون؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سوالی که دارم اینه تو بحث لید جنریشن چقد باید به تجربه کاربری توجه داشت یعنی فقط نرخ کانورت و پر کردن فرم برامون باید مهم باشه یا تجربه کاربری رو هم باید در نظر بگیریم و میزان بهینه کجاست? به طور مثال در یکی دو سال گذشته که بحث وب پوش مطرح شده اکثر وبسایت ها اقدام به استفاده از این راهکار کرده اند که #بنظر_من طوری شده به طور پیشفرض کاربر ذهنیت منفی به این روش دارد. با صفحه پاپ آپی که هنگام ورود به سایت میاد و درخواست شماره یا ایمیل میکنه؟ مثالها زیاده اما واقعا چطور میشه بین تجربه کاربری و بحث لیدجنریشن توازن برقرار کرد که هر دو حالت بهینه باشد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای آنکه بتوانیم در حوزه‌های مختلف بهترین راه جمع‌آوری لید را بفهمیم باید در آن حوزه فعالیت داشته باشیم یا صاحب کسب‌و‌کار باشیم، حالا ما بعنوان یک دیجیتال‌مارکتر که هیچ تجربه‌ و فعالیتی در اون حوزه نداریم، آیا می‌تونیم با پرسیدن یک سری سوالات مشخص و استاندارد از کسی که تجربه داره یا خود صاحب کسب‌و‌کار به بهترین راه جمع‌آوری لید برسیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

لید یا سرنخ فرد یا سازمانی است که نسبت به آنچه شما ارائه می‌کنید علاقه‌مند است و برای این علاقه‌مندی واکنش نشان می‌دهد. این واکنش می‌تواند قرار دادن اطلاعات تماس و یا کلیک برروی یک لینک باشد. بسته به نوع سازمان لید متفاوت است. در برخی شرکت‌ها لید یک مشتری بالقوه و در برخی دیگر می‌تواند ثبت یک راه ارتباطی باشد.

تعاریف مختلفی برای تولید سرنخ Lead generation وجود دارد. از نظر برخی نظریه پردازان تولید سرنخ تنها با جلب توجه مخاطب به سرانجام رسیده است. به عنوان مثال یک شرکت لبنیاتی در یکی از اتوبان‌ها اقدام به نصب بیلبورد می‌نماید، برند در ذهن مخاطب ثبت شده و هنگام خرید به او یادآوری می‌شود. این یادآوری باعث می‌شود تا احتمال خرید افزایش یابد.

مطالعه، دقت به روش‌های دیگران و مانند آن که به شکل کامل در ویدئو توضیح داده شده است.