به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند هرگونه استفاده اشتراکی از دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال یا انتشار محتوای آن طبق قوانین و ضوابط رسانه‌های دیجیتال، ممنوع بوده، متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

اگر بتوان اطلاعات تماس افرادی که در لینکدین با ما کانکشن دارند را بیرون بکشیم و روی آنها دایرکت مارکتینگ انجام دهیم اسپم است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
واقعیتش تا این جا که ویدیو ها رو دیدم به مباحث مهمی مثل اس ام اس ماکتینگ ، فکس و ... اشاره کردید اما وقتی کسب و کاری تازه شروع کرده به کار و دیتابیسی نداره که بخات برای کسی چیزی ایمیل یا اس ام اس یا حتی فکس کنه چکار باید بکنه ؟ یعنی میخام بگم صحبت های شما تا اینجا در صورتی میتونه پاسخگو نیاز های صاحبان کسب و کار باشه که مدتی از کارشون گذشته و دیتابیسی از مشتریانشون دارن و حالا میتونن با روش هایی که گفتین مجددا جذبشون کنن.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یکی از رویکردها در برندینگ استفاده از IMC یا ارتباطات یکپارچه بازاریابی برای انجام برندینگ است. در بازاریابی مستقیم صاحب کسب و کار به‌صورت مستقیم به مخاطب متصل شده و برای او پیام ارسال می‎‌کند. دو نکته در این نوع بازاریابی از اهمیت برخوردار است. 1- لیست مخاطبین را چگونه بدست آوریم؟ 2- با کدام ابزار با مخاطب ارتباط برقرار کنیم؟

در بازاریابی مستقیم Direct Marketing گاهی بهتر است از ترکیب چند ابزار استفاده کنیم. به عنوان مثال می‌توانیم اطلاعات زیادی مانند کاتالوگ، نحوه خرید و مانند آن را در یک ایمیل برای مخاطب ارسال کرده و سپس با ارسال یک پیامک میزان توجه مخاطب به آن را تا 2 برابر افزایش دهیم. در اینجا پیامک به شکل یک ابزار رزوناتور Resonator به بازاریابی کمک می‌کند. استفاده از ابزار به شکل تلفیقی یکی از راه‌های موفقیت در کمپین‌های تبلیغاتی است.

به‌دست آوردن لیست یا دیتابیس برای ارسال ایمیل یا پیامک از طریق راه‌های بسیاری امکان پذیر است. یکی از این راه‌ها خرید دیتابیس از مراکز گوناگون است اما باید توجه کرد که شاید در سال‌های گذشته این نوع بازاریابی با افزایش ROI همراه بود اما در حال حاضر ارسال پیام برای مخاطبین ناآشنا تاثیر کمتری خواهد گذاشت. این مسئله سبب به‌وجود آمدن بحث پرمیشن مارکتینگ در رویکردهای بازاریابی شد.

نظریه Permission marketing اولین بار از طریق ست گادین Seth Godinدر سال 1996 مطرح شد. ست گادین معتقد است نباید بدون اجازه افراد برای آنها پیام‌های تبلغیاتی ارسال کرد و این مسئله سبب آزار مخاطب و عدم بازخورد مناسب خواهد شد. در پی انتشار این نظریه اتحادیه اروپا قوانین GDPR ) General Data Protection Regulation )را ثبت کرد. طبق این قوانین برای ثبت مشخصات مشتریان باید به آنها اطلاع دهیم چه اطلاعاتی میخواهیم، برای چه منظوری استفاده خواهیم کرد و در کجا ذخیره می‌شود.