به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند هرگونه استفاده اشتراکی از دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال یا انتشار محتوای آن طبق قوانین و ضوابط رسانه‌های دیجیتال، ممنوع بوده، متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

برابر شدن نام دامنه وبلاگ با دامنه سایت کار درستی نیست؟ اگر امکانش هست بیشتر توضیح میدین؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

کلا در استفاده از سرویس های وبلاگ ها مانند مدیوم - گود ریدرز و .... برای پرسنال برندینگ بنده فکر میکنم استفاده از خارجی ها مناسب تر است البته به جز ویرگول که خوب است . ایا شما هم با این قضیه موافق هستید؟ در ضمن آیا برای پرسنال برندینگ لزومی به انتشار محتوا و حضور در همه آنها است ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سوْال درباره حجم متن وبلاگ هست درجايي خوندم ك متن با تعدادكلمه زير ٢٠٠٠تاثير انچنان نداره حال به نظر شما مقاله هايي كه ميخواهيم در وبلاگ سايتمون بنويسيم حتما بايد تعداد كلمه هاي زياد باشد تا اثربخش باشد يانه؟ و اينكه دربخشي از فيلم هاي اين هفته بحث ريپورتاژ اگه اوردين من درجايي خوندم ك اگر موضوع سايت ريپورتاژ كننده با سايت ما يكي نباشه باعث اسيب به سايت ما ميشه اين مطلب چقدر واقعيت داره؟ لطفا فيلم پنل مديانا را در سايت قرار دهيد تا هم بحث پيامك تاحدودي جمع كنيم وهم ي تصميم مناسب براي همكاري گرفته بشه با شركت مورد نظر.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

من یه سوال در مورد وبلاگ دارم. من در شرکتی که باهاشون فعالیت دارم بعد از اینکه مقاله رو در بلاگ سایت می زاریم چند وقت بعد همونا در وبلگهای مختلف انتشار می دیم . این موضوع چه قدر می تونه به سایت کمک کنه؟تو وبلاگ یک سری کلمات کلیدی به من داده اند که شامل اسامی رقبا هم میشه آیا درسته که اسم رقبا در بلاگ سایت بیاریم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای UTM گفتین یکی از راه های استفاده اش اینه که مثلا دوتا بنر داریم یکی آبی و یکی قرمز، براشون utm ست میکنیم تا ببینیم کدوم بازخورد بیشتری داره. حالا سوال من اینه که این دوتا بنر باید هم زمان در دو سایت مختلف قرار بگیرن یا اینکه مثلا یکیش رو 3 روز بذاریم تابناک و دومی رو 3 روز بعد دوباره توی همون سایت بذاریم تا بازخوردهارو ببینیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای تبلیغات کلیکی هم باید لینک هارو utm کنیم یا توی referral گوگل انالیتیکس بهمون نشون میده از کدوم سایت اومدن؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خاطرم هست شما فرمودید برای بلاگ نویسی از اسم سایت اصلی استفاده نکنیم حالا سوالم این بود که اسم متفاوت باشه و یا اینکه برای ایمیل و سایر مشخصات هم حواسمون باشه متفاوت باشه، یعنی اگر ما داریم 8 تا وبلاگ ایجاد می کنیم حتما تمام مشخصات این وبلاگ ها متفاوت باشه؟ داخل وبلاگ هایی که ایجاد کردیم متن سایت اصلی رو کامل کپی کنیم و یا اینکه تغییرات بدیم؟ اگر قرار هست کپی کنیم چند وقت بعد از اینکه مطلب و توی سایت اصلی گذاشتیم کپی رو توی وبلاگ و یا ویرگول بزاریم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

پس از همه‌‌گیر شدن اینترنت و پراکنده شدن شایعات و پیش‌بینی‌ها برای از بین رفتن رسانه‌های سنتی، بیشتر رسانه‌ها اقدام به ساخت مجلات اینترنتی در فضای اینترنت کردند. اما با توجه به شروع مسیر و تازه بودن فناوری چند مشکل برای آنها به‌وجود آمد : 1- کم بودن تعداد مخاطب 2- پیچیده بودن روند تولید محتوا 3- افزایش هزینه‌‌ها

وبلاگ‌ها در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد شمسی به‌وجود آمدند. دلیل اصلی شکل‌گیری این بسترها تمایل کارشناسان فنی و متخصصان کامپیوتر به ایجاد مجلات اینترنتی بود. همچنین وجود برخی فعالان رسانه و تمایل آنها به تولید محتوا و عدم توانایی آنها برای ایجاد مجلات به دلیل هزینه‌های بالا سبب شد تا کارشناسان اقدام به ساخت پلتفرم‌هایی کنند تا افراد بتوانند محتوای خود را با نام خود در این بسترها بارگذاری نمایند.

1-نداشتن محدودیت در زمان بارگذاری محتوا 2-امکان ناشناس بودن 3-امکان دریافت بازخورد مخاطبان 4- نداشتن ممیزی برای مطالب

در اواخر دهه هشتاد با رشد شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها به فراموشی سپرده شدند. مهم‌ترین دلایل برکنار شدن وبلاگ‌ها، رشد شبکه‌های اجتماعی بود.سهولت ارتباط در شبکه‌های اجتماعی، توزیع بهتر محتوا ، امکان جست و جوی بهتر و مانند آن از مزایای رقابتی شبکه‌های اجتماعی بود، اما در سال 1392 بلاگ‌ها مجدد به محبوبیت رسیدند.

وبلاگ یک زیردامنه Subdomain است که برای انتقال محتوا در پلتفرم یک شخص ثالث قرار می‌گیرد. بلاگ بخشی از سایت است که مطالب مربوط به آن در همان سایت قرار می‌گیرد.

پس از اهمیت الگوریتم‌های گوگل و سئو SEO بلاگ‌ها دوباره به اوج برگشتند. از مزیت داشتن بلاگ برای یک سایت می‌توان موارد زیر را نام برد : 1- افزایش تعداد صفحات و امکان دیده شدن بیشتر 2- امکان نوشتن مطالب متعدد با تمام اشکال نوشتاری یک کلمه 3- بهبود سئو با افزایش تعداد تکرار کلمه Keyword density 4-امکان گرفتن بک لینک Backlink