تکنیک هایی برای جلب توجه در شبکه های اجتماعی

به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند هرگونه استفاده اشتراکی از دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال یا انتشار محتوای آن طبق قوانین و ضوابط رسانه‌های دیجیتال، ممنوع بوده، متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در ویدیو یه سری تکنیک ها راجع به جلب توجه برای کسب و کارهای b2b در شبکه های اجتماعی گفتید. برای کسب و کار های نوپا که منابع و امکانات زیادی ندارند، بهتره این تکنیک ها رو در صفحۀ افراد معروف در اون حوزه انجام بدیم که به نوعی در اون حوزه خاص اینفلوئنسر هستند یا اینکه به سراغ کسب و کار های معروف تو اون حوزه بریم و از صفحه اونها توجه رو جلب کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سوال دومم اینه که چه موقع این تکنیکها رو اجرا کنیم؟ یعنی از نظر محتوا تولیدی چجوری تشخیص بدیم الان زمان مناسبیه که بتونیم توجه ها رو جلب کنیم و مخاطبمون رو زیاد کنیم؟ آیا به تعداد پست های ما بستگی داره یا کیفیت اونها یا مورد دیگری؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای کسب وکار هایی که خدماتی هستند و محصول ندارند و خدمات انها هم بربستر وب است چگونه میتوان از تکنیک های قبیله سازی استفاده کرد مثلا بعضی خدمات مانند درگاه پرداخت واسط را نمیتوان برایشان محتوا آنچنانی تولید کرد و بعد از این روش استفاده نمود. شاید بتوان درباره حوزه فینتک مطلب قرار داد اما بعدا که اکانت از حالت سکوت خارج شد دیگر محتوا قبلی کمی نامربوط است و نمیتوان از آن استفاده کرد؟ راه حل چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

درباره ترفندهای جلب توجه شبکه‌های اجتماعی برای B2b گفتید. برای جلب توجه به اکانت پرسنال و شخصی هم مواردی خواهید گفت؟ همینها را استفاده کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

شما فرموده بودید که تکنیک های پیرفرزانه، گله گرگ ها و ... برای کسب و کارهای B2B جواب می دهد، حالا اگر کسب و کار ما توی اینستاگرام محتوای با کیفیت و آموزشی خوب قرار بده این تکنیک نمیتونه برای جذب فالور خوب باشه؟ مثلا افرادی که صفحه ی رقبا و یا بزرگان اون حوزه رو فالو کردن و توی اون صفحات در رابطه با محصولات سوال می پرسند ما بریم و پاسخ سوالاتشون رو بدیم و یا اینکه از نقد و پاسخ به نقدهای خودمون حس آگاهی داشتن نسبت به محصولات رو به سایر فالورهای پیج بدیم و اونها بیان و از پیج ما بازدید کنند

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

تو یکی از جلسات در مورد جذب فالوئر به روشهای تیکی تاکی پیرفرزانه و.... صحبت کردید نمی دونم این قابلیت رو کی اینستا اضافه کرده اما من تازه متوجه شدم امکان پین کردن کامنت ها در اینستاگرام موجود هست و ادمین صفحه میتونه کامنت های دلخواه رو پین کنه تا در زیر پست نمایش داده بشه آیا با این قابلیت اون 4 روشی که معرفی کردید موثر هست یا باید به فکر راهکار دیگری بود؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام، اینستاگرام الان این قابلیت رو گذاشته که پیشینه‌ی اکانت رو به مخاطب نشون میده یعنی اگر من ببینم یه روز از یک برند که یادم نمیاد فالو کرده باشم پست ببینم میرم تو قسمت پروفایلش و از قابلیت about this account اونوقت میفهمم که یوز نیم قبلیش چی بوده اونوقت فکر خوبی برای اون کسب و کار نمیتونم بکنم. هرچند که خودم قبل از این قابلیت از روش گله‌ی گرگ استفاده کرده بودم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
اول از همه خیلی ممنونم بابت ویدیو های این جلسه ، با وجودی که من دو سالی میشه مباحث اینستاگرام مارکتینگ رو دنبال میکردم از پیچ های مختلف اما این مطالب و این تکنیک ها رو نشنیده بودم .
سوالم اینه که شما در ویدیو تاکید کردید که این تکنیک ها مناسب کسب و کار های B2B هست . مگر چه عیب داره کسب و کار های B2C هم از این تکنیک ها استفاده کنند ؟ سوال دوم یکم بی ربطه به این موضوع و اونم اینه که مثلا من مهارتی بلد هستم و میخام ازش تولید محتوی کنم بنظر شما با نام برند و سایتم تولید محتوی کنم یا با نام شخصیم و برند شخصیم ؟ کدومش موثر تر و درست تره ؟ چون نهایتا قراره از این تولید محتوایی که میکنم از طریق سایت درآمد کسب کنم
سوال سوم هم اینه که میشه منبعی بگید تا مطالعه کنیم و تکنیک های بیشتری یاد بگیریم ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

جلب توجه، ایجاد Awareness و آگاهی از وجود یک کسب و کار مهم‌ترین هدف از حضور در شبکه‌های اجتماعی است که این کار با تولید محتوای مناسب انجام می‌شود. در هر شبکه اجتماعی باید متناسب با ظرفیت آن حوزه فعالیت کرد تا بتوان به‌شکل مناسبی با مخاطب تعامل داشت.

گله گرگ‌ها، گروه سگ‌ها، تیکی تاکا، پیر فرزانه

این تکنیک جهت جلب توجه و جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش استفاده از این تکنیک در ویدئو کامل توضیح داده شده است.

این تکنیک توسط یک گروه برای جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود. نحوه استفاده از این روش در ویدئو کامل شرح داده شده است.

این تکنیک به‌صورت انفرادی برای افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود و کاملا در ویدئو توضیح داده شده است.

این تکنیک برای افزایش دنبال کنندگان در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نحوه استفاده از آن به‌صورت کامل در ویدئو توضیح داده شده است.