به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند هرگونه استفاده اشتراکی از دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال یا انتشار محتوای آن طبق قوانین و ضوابط رسانه‌های دیجیتال، ممنوع بوده، متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در مورد محتوای ویدئویی کسب و کارمون بریم به سمت یوتوب یا آپارات؟ هم از نظر دیده شدن توسط مشتری و هم دیده شدن توسط گوگل و همینطور محدودیت های زیاد آپارات. مثلا توی لینک دادن

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سوال من تقریبا به مباحث سئو برمیگرده
میخواستم بپرسم اگر من ویدیویی رو در آپارات و یوتیوب آپلود کنم آیا گوگل یکی از این دو ویدیو رو Duplicate Content به حساب میاره و در سرچ هاش نشون نمیده ؟؟ اگر اینطوری هست بهتره اول توی آپارات آپلود بشه و چند روز بعد توی یوتیوب یا برعکس ؟ برای اینکه برای اغلب کاربران ایرانی راحت تره که اگر با سرچ گوگل به ویدیویی رسیدند گزینه آپارات رو انتخاب کنند.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یوتیوب YouTube یک پلت‌فرم share ویدئوی آمریکایی است که در سال 2005 راه‌اندازی شده و در سال 2006 به مجموعه‌ پلتفرم‌های گوگل اضافه شد. این پلت‌فرم دارای یک هوش مصنوعی قوی بوده که بر اساس رفتار شخص، ویدئوهای مختلف را به آن نشان می‌دهد. در این پلت‌فرم امکان ارسال فیلم به‌صورت مستقیم به دیگر شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

یوتیوب یکی از ابزارهای اصلی برای ویدئو مارکتینگ است. علاوه بر آن لینک‌های نوشته شده در متن‌ها تاثیر بسیار مناسبی در سئوی یک سایت خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین قوانین در این پلت‌فرم، حغظ قانون کپی رایت است. که با ثبت لینک یوتیوب در سایت‌های حفظ قوانین کپی رایت، در صورت منتشر شدن ویدئوی شخص در کانال‌های دیگر و عدم حفظ رعایت قوانین نسبت به آن ادعای مالکیت داشت.

در این ویدئو ارسال پیامک انبوه با مشخصات افراد از طریق پنل مدیانا به‌صورت کامل توضیح داده شده است.