با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

اگر ما مثلا ۷ تا شبکه اجتماعی داشته باشیم از کجا میتونیم تحلیل کنیم و بدونیم کدوم اثربخش تره؟ چون ممکنه یجا بازخوردمون بیشتر باشه اما تاثیرش برای فروش کمتر باشه

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام.ما بین ویدئو فرمودین تو قسمت نظرات بعضی اپلیکیشن‌های کتاب خوان میتونید برید نظر بدید و هدایت کنید کاربرها رو به سمت کسب و کار خودتون.در صورتی که خیلی از آپ ها نظرات رو کنترل میکنن و در صورتی که حالت تبلیغ داشته باشه حذفش میکنن.نظر شما در این مورد چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یکی از سنجه‌های تلگرام تعداد بازدید seen در پایین پست‌ها است. اما این سنجه دقیق و قابل اعتماد نیست. ممکن است یک نفر چندین مرتبه یک پست را مشاهده کرده و باعث افزایش بازدید آن شود. یا به دلیل جابه‌جا کردن صفحه، پست‌های قبل و بعد آن نیز با افزایش بازدید مشاهده شود در صورتی‌که به معنای واقعی مشاهده نشده‌اند. در این ویدئو سنجه تلگرام به‌صورت دقیق توضیح داده شده است.

مهم‌ترین سنجه‌های اینستاگرام تعداد لایک و بازدید آن است که تعداد آن دقیق است اما قابل اعتماد نیست. افرادی که یک پست را لایک کرده و یا بازدید کرده‌اند قابل دیدن هستند اما ممکن است مخاطبان به دلیل علاقه شخصی به شخص محتوا گذار آن را لایک کرده و محتوا نظر مخاطبان را جلب نکرده باشد.

ابزارهای تحت تاثیر ما، هر ابزاری است که می‌توانیم در آن یک تاثیر گذاشته و مورد توجه قرار بگیریم. این اثرگذاری می‌تواند لایک یا همان تکنیک‌های استفاده شده در ویدئوی قبلی باشد. مهم‌ترین ابزار تحت تاثیر ما، انجمن‎ها، اپلیکیشن‌ها و مانند آن است.