با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

دوتا سوال در زمینه جلسه اخیر پیش اومده، اول اینکه با توجه به تست هایی که روی مخاطبین خودم انجام دادم حدود ۷۰ درصد از کاربران پیامک های منو دریافت نمیکنن(مشکل لیست سیاه) از طرفی نیاز دارم به ارسال پیامک به این کاربران، این مشکل زمانی خودش رو برای ما نشون میده که امکان گرفتن خط خدماتی تا جایی که من تحقیق کردم فعلا نیست، ارسال با سیم کارت هم ارسال کننده ای نداره، همچنین ارسال با خط توسط خودمون هم باعث مسدود شدن خط میشه، راهکار پیشنهادی شما برای این مورد چیه ؟ دوم اینکه در ارسال پیامک در مراحل خرید(در انتظار خرید و...) بهتره لحن پیامک به چه صورت باشه ؟ لحن صمیمی و اسم کوچک یا لحن جدی و اسم کامل ؟، و اصلا مهم هست این مورد توی پیامک های پرداخت یا خیر چون مشتری تصمیم به خرید رو گرفته

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

فرمودید ما اجازه فقط به مشتریانی که قبلا خرید کرده اند و اجازه ارسال اس ام اس را داده اند اس ام اس بفرستیم و در این صورت اسمم نیست. آیا به افرادی که به ما زنگ زده و فقط قیمت می پرسند ولی خرید نمی کنند مجاز به ارسال اس ام اس هستیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر پیامک‌های بازاریابی طبق اصول ارسال شوند ROI افزایش پیدا میکنه، از کجا باید متوجه بشیم که افزایش ROI در اثر ارسال پیامک ها بوده است نه مثلا ایمیل مارکتینگ یا سئو؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقتتون بخیر
من سوالم با یه مثال می خواستم بپرسم
من یک واحد عرضه کننده لوازم برقی و روشنایی هستم آیا اگه بیام به یه سری سازندگان ساختمانی که شماره هاشون رو در اختیار اون شرکت ها قرار دادن پیامک فروش ویژه ارسال کنم آیا ممکنه نتیجه بگیرم؟ یا اینکه اسپم محسوب میشه؟؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقتتون بخیر. سوالی که درباره‌ی پیامک برام به وجود اومد اینه که آیا تحقیقاتی در مورد تاثیر زمان ارسال پیامک بر نرخ تبدیل (باز شدن پیامک یا کلیک بر روی لینک داخل پیامک) وجود داره یا خودتون در این زمینه تجربه‌ای دارید؟
مثلا من خودم صبحا که در حال کار هستم پیامک‌های تبلیغاتی رو اصلا باز نمیکنم و به امون خدا ولشون می‌کنم. اما در مواقع استراحت یا مواقعی که در مسیر هستم ممکنه این پیامک‌ها رو باز کنم. می‌خواستم بدونم شما تجربه‌ای در این زمینه دارید؟
ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با توجه به توضیحات داده‌شده ما باید از حداقل دو خط( سر شماره ) ، یکی عادی و یکی خدماتی، برای ارسال پیامک‌ها استفاده کنیم. حالا بااینکه شماره‌ها متفاوت می‌شوند و از شماره‌های مختلفی برای مخاطب خودمان پیامک ارسال می‌کنیم در اعتمادسازی مشتری به شماره ما مشکلی ایجاد نمیشه و آیا اثرات منفی دیگری ندارد؟ درصورتی‌که اثرات منفی دارد چطور می تونیم اثرات منفی رو به حداقل برسانیم ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا مفید است که وقت فردی در سایت ثبت نام می کند ، هنگام ثبت نام در پیامک اولیه یا خوشامد گویی لینک اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی را بفرستیم ؟ در صورتی که این کار مفید است، با توجه به اینکه اشاره شد در پیامک امکان ارسال لینک وجود ندارد ، چطور می شود لینک دانلود یک کتاب الکترونیک و یا لینک شبکه های اجتماعی را از طریق پیامک ارسال کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در مورد تعداد کاراکتر های پیامک های تبلیغاتی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ چه تعداد کاراکتر (چند کلمه ) مناسب است ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام، اگر ما بخواهیم در فروشگاه حضوری شماره مشتریانمان را ازشون بگیریم (مانند همان فروشگاه کفش که مثال زدید) و همان موقع شفاهی بهشون توضیح دهیم که سعی می کنیم در موارد متناسب با نیاز شما پیامک ارسال کنیم. ولی به صورت شفاهی اجازه گرفته ایم و مدرکی برای اثبات نداریم. شما چه راهکاری برای قانونی تر شدن اینکار پیشنهاد می کنید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

پیامک‌هایی هستند که در راستای اهداف بازاریابی با تعداد بالا به افراد خاص ارسال می‌شود.

دریافت کنندگان پیام از قبل مشتری شما هستند و به شما اجازه ارسال پیامک را داده‌اند. تفاوت پیامک‌های بازاریابی و اسپم در این است که پیامک‌های بازاریابی در راستای نیاز افراد و با توجه به رفتار مصرفشان ارسال می‌شود. این تفاوت در ویدئو با ذکر چند مثال کاملا توضیح داده شده است. اگر پیامک‌های بازاریابی طبق اصول ارسال شوند احتمال اثربخشی و بازگشت سرمایه ROI را افزایش می‌دهند.