پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

دوتا سوال در زمینه جلسه اخیر پیش اومده، اول اینکه با توجه به تست هایی که روی مخاطبین خودم انجام دادم حدود ۷۰ درصد از کاربران پیامک های منو دریافت نمیکنن(مشکل لیست سیاه) از طرفی نیاز دارم به ارسال پیامک به این کاربران، این مشکل زمانی خودش رو برای ما نشون میده که امکان گرفتن خط خدماتی تا جایی که من تحقیق کردم فعلا نیست، ارسال با سیم کارت هم ارسال کننده ای نداره، همچنین ارسال با خط توسط خودمون هم باعث مسدود شدن خط میشه، راهکار پیشنهادی شما برای این مورد چیه ؟ دوم اینکه در ارسال پیامک در مراحل خرید(در انتظار خرید و...) بهتره لحن پیامک به چه صورت باشه ؟ لحن صمیمی و اسم کوچک یا لحن جدی و اسم کامل ؟، و اصلا مهم هست این مورد توی پیامک های پرداخت یا خیر چون مشتری تصمیم به خرید رو گرفته

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

فرمودید ما اجازه فقط به مشتریانی که قبلا خرید کرده اند و اجازه ارسال اس ام اس را داده اند اس ام اس بفرستیم و در این صورت اسمم نیست. آیا به افرادی که به ما زنگ زده و فقط قیمت می پرسند ولی خرید نمی کنند مجاز به ارسال اس ام اس هستیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر پیامک‌های بازاریابی طبق اصول ارسال شوند ROI افزایش پیدا میکنه، از کجا باید متوجه بشیم که افزایش ROI در اثر ارسال پیامک ها بوده است نه مثلا ایمیل مارکتینگ یا سئو؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

پیامک‌هایی هستند که در راستای اهداف بازاریابی با تعداد بالا به افراد خاص ارسال می‌شود.

دریافت کنندگان پیام از قبل مشتری شما هستند و به شما اجازه ارسال پیامک را داده‌اند. تفاوت پیامک‌های بازاریابی و اسپم در این است که پیامک‌های بازاریابی در راستای نیاز افراد و با توجه به رفتار مصرفشان ارسال می‌شود. این تفاوت در ویدئو با ذکر چند مثال کاملا توضیح داده شده است. اگر پیامک‌های بازاریابی طبق اصول ارسال شوند احتمال اثربخشی و بازگشت سرمایه ROI را افزایش می‌دهند.