به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

به اطلاع می‌رساند هرگونه استفاده اشتراکی از دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال یا انتشار محتوای آن طبق قوانین و ضوابط رسانه‌های دیجیتال، ممنوع بوده، متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

مثالهایی برای نحوه صحیح استفاده از اس ام اس در جهت اهداف بازاریابی بفرمایید.مثلا. کالای ناموجود را به محض موجود شدن به مشتری که از قبل درخواست کرده اطلاع دهیم.دیگر چه مواردی قابل پیاده سازی است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

کسب‌وکاری که کارش مشاوره هست چگونه میتونه از پیامک برای ریتارگتینگ و افزایش فروش استفاده کند.محتوای آموزشی و دوره و فلان نداریم فقط افرادی که مشکلی براشون پیش میاد از طریق سرویس مشاوره تلفنی با متخصصین صحبت می‌کنند.آیا اگه به اون فرد پیامک بدیم اسپم محسوب نمیشیم چون احتمال داره دیگه نیاز به مشاوره توی اون زمینه نیاز نداشته باشه و مشکلش رفع شده

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از 2 شرط ارسال پیامک بازاریابی {مجوز دسترسی از سمت مخاطب و سگمنت شده بودن}؛ تنها شرط دوم رو دارم. اما گمان میکردم با داشتن همین یک شرط، مخاطبانم که اهالی حوزه یک کسب و کار مشخص هستن نظرشون جلب بشه و راضی باشن. اما با فرمایشات شما در ویدئوی هفته ششم مردد شدم. چه عللی داره که شرط اول اینقدر مهمه که حتی اگر جامعه هدف درست انتخاب شده باشه و براورد بشه که نظر اکثرشون جلب هم بشه(فرض)، از استفاده از پیامک های بازاریابی به عنوان ابزار در اینجا باید اجتناب کنیم؟ بعلاوه راه کم هزینه‌ی دیگری هم به نظرم نمیرسه جهت اطلاع رسانی به یک جامعه ی کسب و کاری مشخص 2000 نفری , البته شاید بازاریابی چریکی که در ویدئوی هفته اول فرمودید اینجا بکار بیاد.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مشکلی که من تو کسب و کارمون دارم نمیدونم به چه شکل میشه که بعد از ارسال سفارشات کد رهگیری به صورت اتوماتیک برای سفارش دهنده فرستاده بشه.آیا افزونه ای داره که به سامانه پست وصل بشه؟ چون ما الان به صورت دستی ارسال میکنیم و خیلی وقت گیره

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استاد من ي سايت راه اندازي كردم و دارم باكلاس ميام جلو . به نظر شما الان سيستم پيامك رو روي سايت نصب كنم يا اخر سر با تعيين استراتژي لازم شروع به نصب بكنم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

شما در مورد اجازه گرفتن از مشتری در زمان ارسال پیامک تاکید زیادی کردید و الان یک سوال برای من پیش آمده که ارسال پیامک انبوه که در پنل های پیامک بر اساس گروه شغلی ارائه می شود، به طور مثال به 5,000 نفر پیامک بزنیم و فقط یک نفر بخواهد از نظر قانونی پیگیر این موضوع بشه که چرا به اون فرد پیامک زده شده است، آیا اون فرد میتونه از ما شکایت کنه؟ البته فکر کنم پیامک های انبوه فقط به سیم کارت های افرادی ارسال خواهد شد که پیامک تبلیغاتی روی سیم کارت شون غیرفعال نکرده اند، پس ارسال پیامک به این افراد از نظر قانونی مشکلی برای ما به وجود نمی آورد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

1- ابزارهای متعلق به ما 2- ابزارهای تحت کنترل ما 3- ابزارهای تحت تاثیر ما 4- ابزارهای دور از دسترس ما(ابزارهای در اختیار دشمن)

ابزارهایی که کنترل کامل آنها در مورد نوع محتوا، زمان انتشار محتوا و نوع مخاطب در دست ما است.

در ابتدای ورود پیامک تبلیغاتی به بازار مارکتینگ، روند ارسال به شکل امروزی نبود و برای ارسال پیامک‌های انبوه نیاز به یک سخت افزار مانند دانگل وجود داشت. پس از قرار گرفتن یک سیم‌کارت در این قطعه و اتصال آن به رایانه، نرم افزار مربوط به آن نصب و امکان ارسال پیامک فراهم می‌شد. در نسخه‌های بعدی تعداد سیم‌کارت‌ها به 8 عدد افزایش یافت و 30هزار پیامک ارسال می‌شد. پس از آن روش ارسال پیامک‌های انبوه تغییر کرد و شکل امروزی را به خود گرفت.

وس یا خدمات ارزش افزوده Value-added service ، خدماتی است که از طریق مخابرات برای ارسال انبوه پیامک ارائه شد.

وب سرویس‌های پیامکی خدماتی برای فروشگاه‌های اینترنتی و یا وب‌سایت‌ها به منظور ارسال پیامک، پس از خرید و مانند آن هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های وب سرویس، می‌توان ارسال پیامک‌های شخصی سازی شده را نام برد.

پس از ارسال حجم انبوهی از پیام‌های تبلیغاتی، افراد زیادی تمایل به لغو آنها داشتند اما قطع این پیام‌ها منجر به عدم ارسال پیامک‌های مهم مانند بانک هم می‌شد. خطوط خدماتی برای ارسال پیامک‌های غیر تبلیغاتی به‌وجود آمدند. این پیامک‌ها تنها برای مشتریان یک کسب و کار و به منظور ارائه اطلاعات ارسال می‌شود. ارائه این خطوط به صاحبان کسب و کار با جواز کسب، تعهدنامه و چک تضمین امکان‌پذیر است.

رمزگیری یا فیشینگ Phishing یکی از مهم‌ترین مشکلات پیش آمده در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بود. برخی سودجویان و کلاهبرداران با ارسال یک لینک در پیامک‌ها به منظور خرید و یا پرداخت مبلغی جزیی، افراد را به سمت درگاه‌های بانکی ساختگی هدایت کرده و پس از ورود اطلاعات بانکی و سرقت آن، اقدام به برداشتن وجه از حساب آنها می‌کردند. پس از افزایش این مسئله ارسال لینک در پیامک‌‌های تبلیغاتی ممنوع شد.

1-پیامک‌های عملیاتی 2-پیامک‌های بازاریابی

پیامک‌های عملیاتی Transactional نوعی از پیامک هستند که در پاسخ به یک عملیات خاص ارسال می‌شوند. پیامک‌های فراموشی رمز عبور، عضویت، برداشت پول و مانند آن از این نوع پیامک‌ هستند.