مرور روش های زودبازده برای آوردن بازدیدکننده به سایت

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


کتاب‌هایی که باید خرید و باید خواند!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در بخش تجميع فرمودين که لينك مطلب رو به سايت هايي كه متن ازش كپي شده بدهيم حالا سوْال اينه اگر سايتی كه مطلب رو برميداريم سايتي هم حوزه يا رقيب بود درنتايج گوگل مطلب كدام يك از سايت ها بالاترمياد ما يا رقيب؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دربخش فروشگاه هاي اينترنتي (موضوع كارمن فرش هست)بخش تجميع چ نوع مطلبي ميتونه انتشار داده بشه با توجه به اينكه معمولا افراد دنبال كالا ميگردن چگونه ميتونه استفاده بشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

روش زود بازده در سايت ما كه مخاطبان ما ازنوع بالقوه هست در چه شرايطي كاربرد دارد؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

قبل از آوردن بازدیدکننده به وب سایت باید Conversion Rate محاسبه شود. اما برای محاسبه Conversion Rate به 1000 تا 5000 بازدیدکننده اولیه نیاز است. بازدیدکننده اولیه از طریق تبلیغات بنری، گوگل ادز Google Ads، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ Email Marketing، سوشال مدیا Social Media و مانند آن به وب سایت آورده می‌شود. مهم نیست بازدیدکننده اولیه از چه طریقی به وب سایت آورده ‌شود اما مهم است که بازیدکننده اولیه متناسب با سایت و مخاطبان سایت انتخاب شود. بازدیدکننده اولیه برای بهبود UI، UX، نرخ تبدیل و مانند آن نیاز است.

برای آوردن بازدیدکننده اولیه به وب سایت از سه روش زیر استفاده می‌شود.
1. روش‌های زود بازده
2. روش‌هایی با بازدهی میان مدت
3. روش‌هایی با بازدهی بلند مدت

روش‌هایی که بازدهی آن‌ها از یک دقیقه تا سه ماه مشخص می‌شود، روش‌های زودبازده هستند. از جمله روش‌های زودبازده می‌توان به پیامک، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن Push notification اشاره کرد. روش‌های زودبازده تنها شامل فضای دیجیتال نمی‌شوند. فضاهای آفلاین مانند نمایشگاه‌ها، ایونت‌ها Event، رادیو، تلویزیون و مانند آن ‌هم جز روش‌های زودبازده است. روش‌های زودبازده در ویدیو به صورت کامل شرح داده شده است.