مرور روش های زودبازده برای آوردن بازدیدکننده به سایت


با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

چگونه بازدیدکننده به وب‌سایت جذب کنیم؟

قبل از اینکه این سؤال را بپرسید باید نرخ تبدیل «conversion» را بهینه‌سازی «optimize» کرده باشید. البته اگر بازدیدکننده نداشته باشید، ابتدا باید بازدیدکننده بیاورید و بعد بهینه‌سازی کنید. اینکه چگونه بازدیدکننده جذب کنیم را تا حدودی همه می‌دانیم. هرکسی می‌تواند یک راه‌حل خلاقانه پیدا کند برای اینکه خیلی سریع بازدیدکننده به سایت بیاورد؛ مثلاً یکی با ایمیل مارکتینگ، یکی با اس‌ام‌اس، یکی از طریق گروه تلگرامی، یکی هم از‌ تبلیغات بنری و... . همۀ این استراتژی‌ها درست هستند. فرض کنید که فرآیند «CRO» انجام شده است و می‌خواهیم بازدیدکننده به سایت جذب کنیم، برای این کار سه راه داریم:

o روش‌های زودبازده

o روش‌هایی با بازدهی میان‌مدت

o روش‌های دیربازده

روش زودبازده در چند هفتۀ گذشته کامل توضیح داده شد. روشی که در آن فاصلۀ بین شروع تا زمانی که به جواب برسیم معمولاً بین 1 دقیقه تا 3 ماه طول می‌کشد. مگر می‌شود با 1 دقیقه جواب گرفت؟ بله، برای مثال با استفاده از کانال تلگرام.‌ یکی دیگر از روش‌های زودبازده استفاده از پلتفرم‌های ویدوئی است، به این شرط که از طریق تبلیغات دهان‌به‌دهان ورودی‌های بسیار خوبی بگیریم. یکی دیگر از روش‌های زودبازده استفاده از سایت‌های اگهی رایگان و پولی است، مثل ایستگاه، ایسام و... از دیگر روش‌ها استفاده از مارکت‌پلیس‌ها و پلتفرم‌ها و هر سایتی است که اجازه می‌دهد ما لینک بگذاریم، مثل شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم‌های تبلیغاتی و آگهی نامه. ایونت مارکتینگ هم یکی دیگر از این روش‌ها محسوب می‌شود، مانند شرکت در نمایشگاه‌ها و رویدادها. افرادی که از طریق ایونت وارد سایت می‌شوند، «KPI»شان بسیار بالا و احتمال تبدیلشان بسیار زیاد است. یکی از اشتباهات بزرگ کسب‌و‌کارها در زمانی که آنلاین می‌شوند خداحافظی با فضای آفلاین است. مثلاً بخش قابل‌توجهی از افراد طبقۀ متوسط و بالاتر ممکن است رادیو گوش نکنند اما هرکدام از رسانه‌ها مخاطب خاص خودشان را دارند. در بعضی از کسب‌وکارها، حتی اگر یک کسب‌وکار آنلاین دارید، ورودی‌هایی که از راه‌های آفلاین به‌دست می‌آوریم ممکن است مؤثر باشند. من توصیه می‌کنم کتاب بازاریابی چریکی را مطالعه کنید. می‌توانید برای تهیۀ آن از سایت ketabmarket.com اقدام کنید. هر راهی که به شما کمک کند تا مخاطب یا بازدیدکنندۀ مرتبط جذب سایتتان شود حتماً تست و تحلیل کنید. از سوی دیگر، برخی کسب‌وکارهای آفلاین به‌سوی دیجیتال روی می‌آورند و کاملاً موفق هستند. من قبلاً نمونه‌هایی را برای شما مثال زدم، مثلاً موفقیت اسنپ مدیون این بود که از فضای آفلاین بیرون آمد و تبلیغات کلیکی را شروع کرد.

کتاب‌هایی که باید خرید و باید خواند!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در بخش تجميع فرمودين که لينك مطلب رو به سايت هايي كه متن ازش كپي شده بدهيم حالا سوْال اينه اگر سايتی كه مطلب رو برميداريم سايتي هم حوزه يا رقيب بود درنتايج گوگل مطلب كدام يك از سايت ها بالاترمياد ما يا رقيب؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دربخش فروشگاه هاي اينترنتي (موضوع كارمن فرش هست)بخش تجميع چ نوع مطلبي ميتونه انتشار داده بشه با توجه به اينكه معمولا افراد دنبال كالا ميگردن چگونه ميتونه استفاده بشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

روش زود بازده در سايت ما كه مخاطبان ما ازنوع بالقوه هست در چه شرايطي كاربرد دارد؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

قبل از آوردن بازدیدکننده به وب سایت باید Conversion Rate محاسبه شود. اما برای محاسبه Conversion Rate به 1000 تا 5000 بازدیدکننده اولیه نیاز است. بازدیدکننده اولیه از طریق تبلیغات بنری، گوگل ادز Google Ads، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ Email Marketing، سوشال مدیا Social Media و مانند آن به وب سایت آورده می‌شود. مهم نیست بازدیدکننده اولیه از چه طریقی به وب سایت آورده ‌شود اما مهم است که بازیدکننده اولیه متناسب با سایت و مخاطبان سایت انتخاب شود. بازدیدکننده اولیه برای بهبود UI، UX، نرخ تبدیل و مانند آن نیاز است.

برای آوردن بازدیدکننده اولیه به وب سایت از سه روش زیر استفاده می‌شود.
1. روش‌های زود بازده
2. روش‌هایی با بازدهی میان مدت
3. روش‌هایی با بازدهی بلند مدت

روش‌هایی که بازدهی آن‌ها از یک دقیقه تا سه ماه مشخص می‌شود، روش‌های زودبازده هستند. از جمله روش‌های زودبازده می‌توان به پیامک، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن Push notification اشاره کرد. روش‌های زودبازده تنها شامل فضای دیجیتال نمی‌شوند. فضاهای آفلاین مانند نمایشگاه‌ها، ایونت‌ها Event، رادیو، تلویزیون و مانند آن ‌هم جز روش‌های زودبازده است. روش‌های زودبازده در ویدیو به صورت کامل شرح داده شده است.