روش های با بازدهی میان مدت برای آوردن بازدیدکننده به سایت

با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

یک مقدار تطبیق تقسیم بندی مشتریان به Customer, Potential Customer و Cold Customer در بخش خدمات برام دشواره. امکانش هست لطف بفرمایید چند تا مثال بزنید تا برای من روشن بشه.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام جناب طالبی عزیز
کار من در حوزه کتاب الکترونیک هست و با تعدادی از ناشرین که قرارداد داریم بارکد لینک کتاب در قالب QRcode پشت تازه های نشر و کتاب های بازچاپ درج میشه. سوالم اینه که برای آنالیز و کانورژن این تبلیغ در فضای آفلاین از چه روشی میتونم استفاده کنم. مثلا لینک کوتاه یا utm تعدادش زیاد میشه

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

روش‌های میان مدت روش‌هایی با بازدهی بین 3 تا 12 ماه است. شبکه‌های اجتماعی Social Media به خصوص در B to B از روش‌هایی با بازدهی میان مدت است. روش‌هایی با بازدهی میان مدت در ویدیو به صورت کامل شرح داده شده است.