با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام وقت بخیر
ایکاش در این ویدئو روی زیر صدا ها کار میکردید سولاتی که دوستان میپرسن و حتی خود آقای طالبی واضح نیست
و قسمت هایی که دوست عزیزمون روی تخته دارن توضیح میدن رو که ما نمیبینیم.و این ویدئو میتونست بهتر باشه از نظر زمانی چون تایم پِرت زیاد داشت و این امر باعث خسته کنندگیش میشد.
در کل توی سایت جدید صداضعیف تر ازسایت قبلی هست البته این نظر من هست نمیدونم با این که وُلوم من 100 هست انگاری رو 50 است.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

و مورد بعدی اینکه وقتی سوالی را حین دیدن ویدئو ثبت میکنیم متاسفانه مجدد ویدئو از اول play میشه آیا این اتفاق طبیعی است ؟چرا مجدد از ادامه نمیتوان ویدئو را دید؟ این مدل بخاطر اینه تا ویدئو تا آخر دیده شود و بعد سوال را ثبت کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت بخیر
یه سری فایل آقای مردای گفتن تحویل جناب طالبی میدن. اون فایل ها کجا آپلود شده؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
فایل پاورپوینت این جلسه موجوده؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام نظر من هم اینه این فایل خیلی پرتی داشت به اندازه زمانی که براش میزاریم مفید نیست، البته خود ارائه خوبه اما ناقص ارائه شد، شاید بهتر بود این ارائه کاملتر ضبط می‌شد.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

استراتژی، انتخاب گزینه‌هایی که ما را به موفقیت می‌رساند و کنار گذاشتن گزینه‌هایی که ما را از رسیدن به موفقیت باز می‌دارد از بین گزینه‌های موجود است.

بازاریابی محتوا فرایندی است که طی آن سعی می‌شود برای محتوای تولید شده، مخاطب جذب شود.

بازاریابی محتوایی Content Marketing تولید محتوا با هدف جذب مخاطب برای محصول، خدمات و برندسازی است. در این تعریف منظور از محتوا، محتوای متنی، ویدیویی، موشن گرافیک، فایل صوتی، پادکست و مانند آن است.

بازاریابی محتوایی Content Marketer شخصی است که بتواند طبق یک استراتژی و برنامه محتوا تولید کند و بازاریابی محتوایی یک سازمان، مجموعه و یا برند را هدایت کند.

محتوا شامل محتوای متنی، ویدیو، بلاگ، فایل‌های صوتی، پادکست‌ها، فایل‌های PDF، فایل‌های آموزشی، وبینارها، سوالات متداول، فایل‌های تصویری، UGC (User Generated Content) و مانند آن است. هر یک از انواع محتوا به صورت کامل در ویدیو توضیح داده شده است.

محتوا در SEO، نرخ تبدیل (Micro Copies، CTAs، Lead Generation)، شبکه‌های اجتماعی، برندسازی، Retention و ارزان بودن ابزار تاثیرگذار است. با توجه به تاثیر محتوا در هر یک از موارد بالا، یک نویسنده‌ی محتوا باید از موارد گفته شده آگاهی داشته باشد و محتوا را به گونه‌ای تهیه کند که علاوه بر نداشتن تضاد با این موارد، در راستای اهداف هر یک از این موارد باشد. موضوع اهمیت محتوا در کسب و کار به صورت کامل در ویدیو توضیح داده شده است.

یکی از مواردی که تولیدکنندگان محتوا به خوبی از آن می‌توانند استفاده کنند شکاف محتوایی Content Gap است. شکاف محتوایی Content Gap یعنی پیدا کردن موضوعاتی در حوزه کاری، که محتوا در رابطه با آن‌ها کمتر تولید شده و یا اصلا تولید نشده است. پیدا کردن شکاف محتوایی Content Gap بزرگترین کار یک استراتژیست محتوا است. موضوع شکاف محتوایی Content Gap با مثال به صورت کامل در ویدیو شرح داده شده است.

پیام اصلی کسب و کار Core message document از مواردی است که هر یک از اعضا سازمان که ارائه کننده نوعی محتوا به بیرون سازمان است باید از آن آگاهی داشته باشد و در محتوای خود از آن استفاده کند. پیام اصلی کسب و کار Core message document دارای ویژگی‌های زیر است:
1. توصیف کننده ویژگی‌های کلیدی، مزایای رقابتی (UVP)، ارزش سازمان، تفاوت سازمان با رقبا و موارد مشابه باشد.
2. دارای ارائه آسانسوری Elevator Pitch باشد. ارائه آسانسوری Elevator Pitchیعنی بتواند در مدت زمان بین یک تا دو دقیقه کسب و کار را شرح دهد.
3. درباره ما واحدی داشته باشد. یعنی متن درباره ما استفاده شده در وب سایت، بروشور و مانند آن، منتقل کننده‌ی یک پیام واحد باشد.
4. شعار سازمان را در خود داشته باشد.
5. راهکار ارائه شده برای هر یک از پرسوناها Persona در آن مشخص باشد.
6. منتقل کننده‌ی پیام اصلی کسب و کار باشد.
موضوع پیام اصلی کسب و کار Core message document به صورت کامل در ویدیو شرح داده شده است.