با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


خلاصه موضوعات ویدئو

مدیریت محتوای عمومی، برای کسب و کارهایی به وجود آمد که در بسیاری از موارد در محتوای خود یکسان بوده و نیاز به طراحی خاصی ندارد. در اغلب این نوع CMSها محتوای متنی، محتوای بصری، نحوه تماس و خبرنامه به‌صورت مشترک وجود دارد. در این کسب و کارها وب‌سایت همانند یک بروشور دیجیتال داینامیک عمل کرده و می‌تواند مخاطب را از منابع گوناگون به خود جذب کند. این منابع می‌تواند شبکه‌های اجتماعی Social Network، سئو SEO، موتورهای جست و جو Search Engine و مانند آن باشد.

در حال حاضر در سال 1399 بیشترین سهم بازار متعلق به وردپرس WordPress می‌باشد. قبل از آن نیز جوملا Joomla یکی از رایج‌ترین نوع CMS عمومی بود.

وردپرس WordPress یک نوع CMS عمومی است که توسط یک برنامه نویس، کدنویسی شده و قابلیت اضافه شدن انواع افزونه توسط کاربران را دارد. این CMS به‌صورت کامل در ویدئوی دوره توضیح داده شده است.