پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

در ویدیو آخر بخش چهارم مورد استفاده از سایت ساز‌ها به نظر بیشتر بر روی محصولات فروشگاهی تمرکز داشتید . در صورتی که نیاز به راه اندازی وب سایت خبری داشته باشیم آیا می‌بایست از سایت ساز استفاده کرد؟ (وب سایت‌های خبری به صورت کلی از بنر‌های تبلیغاتی در آمد دارند)

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

CMS عمومی یکی از آسان ترین انواع CMS است و با حداقل دانش فنی می‌توان پس از خرید هاست و دامنه اقدام به ساخت سایت کرد. تغییر در این نوع CMS و اضافه کردن افزونه‌های درگاه، فرم ثبت نام و مانند آن بسیار آسان است. انتخاب نوع CMS با توجه به شرایط کسب و کار و مالک سایت انجام می‌گیرد.

CMS وردپرس برای یک کار مشخص نسبت به نوع همسان کدنویسی شده آن کندتر است و ممکن است پس از مدتی کارایی مناسب را نداشته و نیاز به تیونینگ Tuning داشته باشد که در آن صورت باید از یک وب‌مستر کمک گرفت که در ویدئو به‌صورت کامل توضیح داده شده است.

راه‌اندازی یک فروشگاه با سایت‌ساز نسبت به وردپرس سریع‌تر انجام می‌شود. البته نکاتی هم در سایت‌سازها و فروشگاه‌سازها مورد توجه است. مثلاً با توجه به اینکه تمام اطلاعات و محتوای شما بر روی هاست سایت‌ساز ذخیره می‌شود عملا در بسیاری از موارد امکان گرفتن نسخه پشتیبان برای صاحب سایت وجود ندارد و در صورت بروز مشکل برای بستر سایت‌ساز، احتمال نبود نسخه پشتیبان Back up وجود دارد. معمولا برای بازدید روزانه بیش از 10000 نفر توصیه می‌شود به جای سایت‌ساز، از CMSهای دیگر استفاده شود. اما اگر در آغاز راه هستید، احتمالاً برای شروع به فعالیت در حوزه دیجیتال استفاده از یک سایت‌ساز مناسب‌تر است.