با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام. به سایت ویرگول اشاره کردید سوال اول بفرمایید کاربرد ویرگول برای دیجیتال مارکتینگ ما چه چیزهایی می تونه باشه و برعکس چه نفعی برای ویرگول داره که ما مطالبمون رو اونجا بزنیم . یعنی مدل بیزینسش چه شکلیه. ضمنا اگه سایت های ایرانی و خارجی مشابه ویرگول هست هم لطفا بفرمایید چندتایی رو. سوال دوم، با توجه به نکات هاست و سرور که جلسات قبل گفتید، برای چیزی مثل ویرگول با این حجم مطالب، هاست و سرور مناسب چی میتونه خوب باشه. با سپاس

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

محتوای استاتیک Static Content نوع اولیه از محتواست که وب‌مستر‌ها بصورت فایل متنی با استفاده از کدهای HTML روی سرور ذخیره می‌کردند تا بازدیدکنندگان آن را برروی سایت ببینند.

1- محتوای استاتیک 2- محتوای داینامیک

فعالیتی که برروی دیتابیس، وب سرویس و در اصل پشت یک کار دیجیتال انجام می‌شود.به متخصص این نوع برنامه نویسی Back-end Developer می‌گویند. از مهارت‌های یک کارشناس در این حوزه می‌توان به دیتاماینینگ، مبانی هوش تجاری و مفاهیم BI اشاره کرد.

بخشی از سایت که در برابر دیگان استFront-end گفته شده و به متخصص آن Front-end Developer می‌گویند. از مهارت‌های یک کارشناس در این حوزه می‌توان به گرافیک، برندینگ، مدیریت محصول، محتوا و UX اشاره کرد.

محتوای داینامیک نوعی از محتواست که پس از بارگذاری و انتشار برروی سایت، قابل مشاهده توسط کاربران است.

سامانه مدیریت محتوا Content Management System مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مرتبط برای ایجاد و مدیریت محتواست.

ECM (Enterprise Content Management) مجموعه ای از ابزارها و استراتژی‌هایی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا اطلاعات مهم را ذخیره و به دست افراد برساند.