با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

شما فرمودین یه دیجیتال مارکتر خوبه که با همه ابزارها و سرفصل های دیجیتال مارکتینگ آشنا باشه، و تو چند حوزه که براش راحت تره و دوست داره متخصص بشه.از طرفی هم فرمودین که ابزارهای دیجیتال همواره در حال تغییر هستن.و همینطور که طی این چند جلسه دیدیم شما خودتون ویدئو ها رو دوباره ضبط کردین چون تغییر کرده بودن.سوال من این هستش که آیا لازمه و ضرورتی داره هر روز پیگیر همه ابزارها باشیم که تغییرات رو متوجه بشیم؟ یا همون تغییرات حوزه خودمون رو دنبال کنیم و برای بقیه حوزه ها فقط ادامه دادن مطالعه هرازچندگاهی دربارشون کافیه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا همه CMS ها از نظر گوگل هم ارزش هستند؟ من بعضی جاها شنیدم گوگل به وردپرس یه کم توجه بیشتری داره و از سایتهای وردپرسی حمایت می کنه. این درسته؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

CMS اختصاصی، CMS اختصاصی حوزه کسب و کار، CMS عمومی، سایت سازها

In-house , Outsource

یک نوع سامانه مدیریت محتوا که به صورت اختصاصی برای یک کسب و کار نوشته می‌شود.